In iOS4 geen foto's meer te zien discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik de GM van iOS 4 geinstalleerd, loopt als een zonnetje. Het enige gekke is dat in iTunes er ongeveer 10 gig aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In iOS4 geen foto's meer te zien
Gisteravond heb ik de GM van iOS 4 geinstalleerd, loopt als een zonnetje. Het enige gekke is dat in iTunes er ongeveer 10 gig aan foto's gezien wordt, maar deze zie ik niet in mijn cameraroll. Iemand een idee hoe ik die weer tevoorschijn kan toveren?
Als ik downgrade naar 3.1.3 zijn ze er weer, en dan weer naar 4 en ze zijn weg.. bedankt alvast!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone | mikevliemt | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-03-11 12:35 |
Nu update IOS4 geen mail meer verzenden | applepie | iPhone algemeen | 12 | 17-07-10 14:42 |
Vodafone + iOS4 = geen tethering meer | VisionMaster | Vodafone | 4 | 21-06-10 21:49 |
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien | gitano | Muziek, foto & video | 3 | 08-09-09 23:49 |
Geen applicaties meer te zien op Iphone alleen de zelf neergezette achtergrond | yzicgirl | iPhone algemeen | 7 | 07-10-08 12:54 |
|
|