Iphone muziek afspelen in de auto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Toyota Corolla uit 2003. Nu wil ik via de autoboxen de muziek van mijn iphone afspelen. Hoe kan ik dit het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone muziek afspelen in de auto
Hallo,
Ik heb een Toyota Corolla uit 2003. Nu wil ik via de autoboxen de muziek van mijn iphone afspelen. Hoe kan ik dit het beste voor elkaar krijg? Ik heb wel een aantal dingen op internet gelezen maar weet niet wat het verstandigste is. Mijn radio heeft namelijk geen USB, AUX of Bluetooth. Zouden jullie een nieuwe radio/cd speler kopen, carkit met mogelijkheid muziek af te spelen of iets anders? bvd Bas Laatst gewijzigd door Bazzzg; 27-04-10 om 20:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de goedkoopste oplossing is een fm transmitter.
en werkt goed. |
|
|||
|
|||
Pioneer radio
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog zo'n fm transmitter te koop anders
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee de mijne werkt gewoon via de oortjes output minijack. je kunt er dus ook andere mp3spelres of bvb een shuffle op aansluiten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitvallen muziek bij afspelen in de auto | dave40 | Muziek, foto & video | 9 | 19-11-10 15:34 |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Muziek: Auto oplader & muziek afspelen | StephenHunter | Muziek, foto & video | 0 | 16-06-10 22:04 |
Video: hoog piepgeluid tijdens afspelen films in auto | brulkjaer | Muziek, foto & video | 7 | 25-09-09 15:21 |
|
|