Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) //Topics samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|
|
|||
|
|||
Is er inmiddels iets in de Cydia store te vinden die de iPhone compatible maakt met mijn oude iPod fm-transmitter en lader? Ben daar nog niet helemaal in thuis.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit heeft ongeveer 1 week gewerkt. Nu is het weer niet ondersteund om te laden. |
|
|||
|
|||
Mijn foutmelding is als volgt:
''Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te verminderen? U kunt dan niet bellen of gebeld worden.'' Mijn telefoon is niet gejailbreakt en voor mijn huidige firmwire (3.1.3) is, voor zover ik weet/heb gezocht, ook nog geen jailbreak beschikbaar. Zijn er dan nog andere mogelijkheden om van die foutmelding af te komen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hm, oké. Als er niks anders op zit. Probleem is echter dat ik de melding om het kwartier krijg. Nah jah.. Ik gooi er wel gelijk een jailbreak op zodra mogelijk. Thnx voor je reply!
|
|
|||
|
|||
super
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Truc geprobeerd. Laden werkt maar 2 minuten.....daarna weer niks...helaas...
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 2g al niet meer geupdate sinds firmware 3.1.2 en het werkt nog steeds, zelf heb ik dus geen ervaring met recentere firmware en of de tweak al dan niet werkt...
|
|
|||
|
|||
Denk dat het aan mijn 3GS ligt....of aan de batterijen van de lader.....kom er hier later nog wel even op terug....
|
|
||||
|
||||
Heb daar de laatste dagen ook veel last van. Het gaat om ne iPhone 3Gs. Alleen het geluid van de beltoon doet het. Andere geluiden niet, vervelend als je een sms krijgt In de iPod functie heb ik zelfs geen volumebalk meer te zien.
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook een week dit probleem. Herstel uitgevoerd, goed schoongemaakt. Helaas is het probleem nog steeds aanwezig. Eerst kreeg ik oom de vraag om hem in vliegtuigmodus te zetten, nu niet meer. Het probleem is dus iets minder geworden. Het doet zich alleen voor als ik de telefoon uit de standby haal. Het lijkt wel een virus!
|
|
|||
|
|||
Al meer dan een dag geen meldingen meer!?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het deels goed. De melding komt niet meer terug, dus dat doel is bereikt. Het uiteindelijke doel waar ik m'n FM transmitter van Kensington (LiquidFM Deluxe) voor gekocht heb, het opladen van m'n iPhone tijdens het autorijden, werkt ook prima (min of meer dan: na één uur navigeren is de batterij 2% verder geladen...). Dat zijn twee van de drie doelen bereikt, voorlopig niet slecht dus.
Maar nu wil ik zo af en toe ook 's wat muziek van de iPhone in de auto (de radio op zaterdag en zondag laat vaak zwaar te wensen over ). En daar zit 'm dus het probleem. Dat werkt dus niet. Ik merk dat de transmitter wel z'n werk doet, want de fequentie die ik gebruik op de radio ruist heel licht maar zodra ik de transmitter aan zet, verdwijnt die ruis. Maar de geluiden van m'n iPhone komen echt alleen maar uit de iPhone en niet uit de speakers van de radio. Dus ik denk niet dat het aan de transmitter ligt maar aan de iPhone. Zijn er mensen met een Kensington transmitter die dit probleem ook kennen en misschien een oplossing hebben? |
|
|||
|
|||
Dat is dus het enige spijtige aan dit,
je iPhone zal zo geen muziek kunnen afspelen via de 30-pin connector. Maar liever dat dan elke 3 minuten op negeren drukken... iNeil Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tot op heden geen problemen meer gehad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem nu met mijn officiële Apple AV-cable. Soms doet 'ie het wel maar dat lijkt totaal willekeurig.
Heb al het stof er uitgepeuterd en flink geblazen maar het helpt niet. Wat alcohol op de AV-cable doen is dus een idee las ik hier? Edit: de fix werkte een tijdje, toen was het weer mis. Jailbreak er af gehaald en hij deed het weer een tijdje. Nu is het weer mis. Ik snap er helemaal niks van...
Plus+: Douwe Laatst gewijzigd door DouweK; 13-05-10 om 12:52. |
|
|||
|
|||
Ik heb het nu ook sedert een paar dagen en ik denk dat het bij mij aan waterschade ligt.
Mijn gsm is gejailbraiked maar heb toch mijn twijfels met het installeren van dit programmatje want volgens ik lees is het bij de meeste toch geen oplossing. Ik zou de instellingen willen herstellen maar weet niet of dit een oplossing zou kunnen zijn. Ik ben ook bang dat ik mijn foon weer zal mogen jailbraiken. Tips zijn welkom. |
|
|||
|
|||
In Cydia kwam ik noaccessorysplash tegen (ModMyi repo). Misschien handig voor de niet SSH-ers?
|
Labels |
iphone accessoire guide |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... | Elgrande | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 12:27 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) | Deniz | Archief | 71 | 08-12-09 16:10 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER | vreddie007 | iPhone algemeen | 2 | 07-10-09 10:42 |
Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide | iNeil | Archief | 9 | 16-05-09 12:49 |
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone | SneakerStyle | iPhone algemeen | 4 | 03-10-08 08:41 |
|
|