Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals op dit forum is terug te lezen heb ik ook last gehad van de foutmelding en ik heb de oplossing gevonden: Laat de dock-connector ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoals op dit forum is terug te lezen heb ik ook last gehad van de foutmelding en ik heb de oplossing gevonden:
Laat de dock-connector vervangen. Deze is verrot door vocht of is versleten. De mijne heb ik na reparatie mogen bekijken en was gewoonweg verrot. Waarschijnlijk door vocht..... Kosten: € 40,- Na reparatie werkte mijn telefoon weer 100% |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@kakbouter: dus dit kan nooit onder de garantie vallen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit vind ik wel een vreemde oplossing.
Ik kreeg net een gloednieuwe Iphone terug van reparatie. Als ik me normale stopcontact lader gebruik dan doet ie het zonder problemen. Ook met de autooplader van Belkin. Echter zodra ik hem probeer op te laden met een Kodak Solar Charger KS100-C+2 dan krijg ik een melding dat het niet werkt. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gehad.. Het begon allemaal toen ik een autolader bij de dixons had gekocht en die op de telefoon aansluitte..
Geluid viel contstant weg bij de melding dit accesoire is niet bedoelt voor de iphone.. Eerste keer opgestuurd naar de verzekering, toen ''volledig'' nieuw toestel van hun gekregen zeiden ze.. Ik had hem net een dag terug toen de melding weer begon in mijn scherm (terwijl ik inmiddels een nieuwe autolader had gekocht, er was dus niks gerepareerd). Door toeval heb ik daarna ondekt dat als je tegen dat zilvere ding wat onderin je iphone zit naar beneden drukt (met nagel pincet etc.) het probleem ophoudt. dus zeg maar waar je normaal je kabel op aansluit van je oplader, geen idee wat de naam hiervoor is Misschien hebben jullie er wat aan... sporadisch komt de melding weer in mijn scherm te staan. Maar wanneer ik hem dan weer naar beneden druk is dit ook weer weg.. |
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem ....
Echter als ik de stappen doorloop en mijn iphone reboot, wil hij niet volledig opstarten. Het lockscreen komt er half ingeladen op, maar ik kan niet unlocken. Daarna komt er het Apple-logo met een spinning wheel. Is het iapd bestand niet geschikt voor de laatste firmware ? |
|
||||
|
||||
Ik heb dit bericht soms met mijn gloednieuwe iPhone 4 en de Miocarkit. Dus het lijkt me sterk dan het aan de connector ligt. Op een ander forum heb ik me laten vertellen dat het wel eens voorkomt bij 'dingen' die ontwikkeld zijn, zoals de MIOcarkit en nog niet helemaal op de iPhone 4 afgestemd is. De iPhone herkent de Mio echter wel. Ik klik de foutmelding gewoon weg en alles werkt perfect. De foutmelding komt trouwens steeds minder voor.
|
|
|||
|
|||
IPhone gefixt thx to Neil
Heb ook vernomen van andere mensen dat na alle stappen van Neil het nog steeds niet werkte. DIe kunnen het volgende app. kopen:
Charging Adapter for iPod & iPhone |
|
||||
|
||||
Oplossing uit de startpost toegepast op mijn iPhone 4 met iOS 4.2.1 en het werkt!!
Ik kreeg sindskort deze melding en het geluid uit de speaker onderin werkte daardoor ook niet (alleen ringtone wel). Ik heb het iapd file geplaatst in de betreffende map met iFunBox via de PC en het originele iapd bestand verwijderd. Sindsdien werk alles weer naar behoren, ook het geluid!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Duizendmaal dank!
Ben vandaag naar de mediamarkt gegaan en toen mijn iPhone aangesloten op een dock. Daarna kreeg ik telkens die melding en mijn geluid kwam niet meer via de speakers. |
Labels |
iphone accessoire guide |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... | Elgrande | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 12:27 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) | Deniz | Archief | 71 | 08-12-09 16:10 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER | vreddie007 | iPhone algemeen | 2 | 07-10-09 10:42 |
Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide | iNeil | Archief | 9 | 16-05-09 12:49 |
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone | SneakerStyle | iPhone algemeen | 4 | 03-10-08 08:41 |
|
|