Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt ook niet met een Dension Gateway 100. Hij laadt de iPhone wel, en de melding blijft weg. Herkent alleen de iPhone niet meer om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt ook niet met een Dension Gateway 100.
Hij laadt de iPhone wel, en de melding blijft weg. Herkent alleen de iPhone niet meer om muziek af te spelen.... Geen oplossing dus.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hallo, ik heb ditzelfde probleem sinds ik een carkit oplader heb gekocht bij de dixons (een niet originele dus) aangezien ze bij de apple store uitverkocht waren. De mevrouw van de dixons vertelde mij dat deze het zelfde is en het zelfde zou werken als de apple carkit oplader, en dus nam ik dit voor lief. Echter krijg ik nu contstant de melding dat dit accesoire niet bedoelt is voor de iphone en mijn geluid doet het helemaal niet meer.. alleen als ik de carkit autolader erin stop, dan doet mijn geluid het plots wel?? ik ben eigenlijk niet van plan om mijn iphone te jailbreaken.. nog andere opties misschien?
|
|
||||
|
||||
iapd orgineel
|
|
|||
|
|||
ik had het originele bestand gebackuped maar dat werkt ook niet!
|
|
||||
|
||||
tja ik weet het bij me 3gs is het wel gelukt om het orginele bestand terug te zetten maar, bij een 3g niet?? dan maar weer herstellen of wachten op nieuwe firmware gaat het ook weer goed komen
|
|
|||
|
|||
heb deze file ook geinstalleerd gehad. Voor de installatie werkte de iphone sameb met een Dension ice link nog goed, maar wou van die pop-up tekst vanaf. Na de file overschreven te hebben werkt er niets meer, maw geen enkel extern geluidstoestel wil nog muziek afspelen...Heeft iemand de originele file nog voorhanden?
Grtz |
|
|||
|
|||
Sinds kort heb ik ook last van dit probleem, maar ik ben niet van plan om mijn iphone te kraken! Heeft het zin om een masterreset te doen?
|
|
|||
|
|||
of je doet gewoon wat alcohol op de dock connector en zet vervolgens je iphone er een paar keer op
dan word die schoongemaakt en dat heeft bij mij het probleem ook opgelost, dan hoef je niet te klooien in je iPhone |
|
|||
|
|||
Ik zoek ook het originele bestand, wil iemand mij dit geven? Dank
|
|
||||
|
||||
ik ga vanavond proberen het van een 1g af te halen want ik heb nog steeds een 3g die niet werkt ik ga het daar mee proberen en als het lukt post ik het orginele bestand hier!
ff kijken of het ook van de 3gs lukt..... Laatst gewijzigd door WDS001; 12-12-09 om 13:39. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die de taal machtig zijn: Deze versie werkt iig voor mij:
.: Suondmao's World - iPhone iapd Reverse Engineering :. |
|
||||
|
||||
hier orgineel bestand iapd
Citaat:
hier volgt het orginele bestand het is het orgineel bestand van een 1gen , is een kopie, zojuist op een 3g uitgetest en werkt! je hebt helaas wel weer die minder prettige popup! gewoon nee aan klikken en alles is weer toppie Laatst gewijzigd door tapijtkever; 12-12-09 om 22:03. |
|
|||
|
|||
Na even zoekwerk hoe je dat moest doen met dat bestand op je iPhone te zetten is het mij toch gelukt en het werkt !
Tnx ! |
|
|||
|
|||
ik kreeg de laatste dagen de hele tijd de melding: Dit iphone accessoire is niet beschikbaar voor de iphone, opladen is niet mogelijk.
deze melding negeerde ik, en drukte hem gewoon weg. Waar ik nu achterkom, is dat mijn dock het niet meer doet. (Dus onder in me iphone waarin ik hem wil opladen) Er gebeurt gewoon niets! Ook als ik hem aan de pc hang werkt hij niet. Ik heb de iphone uitgezet, want ik heb nog 7% batterij beschikbaar op dit moment. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Ik kan hem dus ook niet aan itunes leggen, om firmware herstel te doen, want hij vind de iphone niet. Ook de fix guide aan het begin van dit topic heeft niet mogen helpen helaas . Kan iemand mij alsjeblieft helpen? |
|
|||
|
|||
Ik snap er helemaal niks meer van:S
Sinds gister krijg ik steeds deze beeld op me scherm, het geluid doet het niet meer
wat moet ik doen? Mvg, Berr |
|
||||
|
||||
Vertel eerst eens wanneer je deze melding krijgt en wat je dan doet.
|
|
|||
|
|||
Als ik me screen unlock bijv of als ik muziek wil luisteren zonder headphone zit er bij de muziekspeler geen volume regelaar.
|
|
||||
|
||||
Je sluit dus geen accesoires aan (zoals een dock uit China of ..)?
|
|
|||
|
|||
Nee geen accessoires ofzo
|
|
||||
|
||||
Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger )
* iPhone eens opnieuw opstarten * iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt) * iPhone herstellen in iTunes * iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki |
Labels |
iphone accessoire guide |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... | Elgrande | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 12:27 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) | Deniz | Archief | 71 | 08-12-09 16:10 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER | vreddie007 | iPhone algemeen | 2 | 07-10-09 10:42 |
Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide | iNeil | Archief | 9 | 16-05-09 12:49 |
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone | SneakerStyle | iPhone algemeen | 4 | 03-10-08 08:41 |
|
|