uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel aan geeft; Is het mogelijk om bij de 3G iphone aan te geven dat die, die melding niet meer geeft? Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone
Zoals de titel aan geeft; Is het mogelijk om bij de 3G iphone aan te geven dat die, die melding niet meer geeft? Ik wil gewoon mijn iPhone in me dock zetten zonder elke keer op bevestiging te drukken..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien zit er wat stof/vuil in je Dock, vandaar dat je die melding krijgt. Anders misschien in je iPhone speakers.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
niet teveel proberen met andere docks,die kunnen wel eens voor fouten in je iphone gaan zorgen (kortsluiting,sofwareblokering). alleen aankopen waar bij staat dat het ook geschikt is voor de iphone!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide | iNeil | iPhone algemeen | 110 | 01-09-11 22:26 |
Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... | Elgrande | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 12:27 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) | Deniz | Archief | 71 | 08-12-09 16:10 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER | vreddie007 | iPhone algemeen | 2 | 07-10-09 10:42 |
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten | tomtom | iPhone algemeen | 0 | 05-02-08 23:15 |
|
|