iphone, psp en het flip type gecombineerd ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier iets wat ik tegen kwam, een combinatie van die sidekick, de psp en de iphone, ECHT of NAMAAK ??? Concept phone??? Of Photoshop ??? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hier iets wat ik tegen kwam, een combinatie van die sidekick, de psp en de iphone, ECHT of NAMAAK ??? Concept phone???
Of Photoshop ??? De iWish ??
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 10-05-08 om 00:47. |
|
|
![]() |
|
![]() Haha lol
![]() van die flip over gsm zal je de sidekick bedoelen?
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, toch leuk bedacht he?? ma t trekt nog nie op veel hahahaha.
|
|
![]() ja leuk bedacht dat wel.
en dan ook nog wel van Sony ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er bestwel bruut uit!
|
|
||||
|
||||
![]() was het maar echt. Makkelijk vo savonds in bed even je email etc te bekijken.
|
|
|||
|
|||
![]() dat kan met de iphone nu juist ook prima
|
|
|||
|
|||
![]() Heb deze inderdaad gezien maar deze scheen gemaakt te zijn door een psp fan.
|
|
|||
|
|||
![]() gefotosoeped
|
|
||||
|
||||
![]() hier kan ik jullie alles over vertellen.
deze is gemaakt door een gast op www.acidmods.com en dit is gewoon voor de lol. dus gewoon fake en zal nooit gemaakt worden.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem kopen. Mits hij meegeleverd wordt met een auto-accu, anders houdt dat ding het geen 10 minuten vol
![]()
|
||||
|
||||
![]() de naam alleen al is grappig iWish!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bestond ie maar
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha had deze nog niet gezien maar wel grapig
apple interface met sony teken te zien en dan nog een windows toets bij het toetsenbordje ![]() Volgens mij.... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Photoshop bullshit.
Je ziet een iphone interface met daaronder een windows toetsenbord. Niet echt logisch lijkt me, ook niet als concept. Dus 't zal een shop zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Lol, ziet er wel chill uit.
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Firmware type achterhalen zonder inschakelen iphone. | fection | iPhone algemeen | 2 | 16-10-10 00:50 |
iPhone vs. PSP | jpke | Chat en geruchten | 23 | 02-02-09 18:51 |
|
|