Firmware type achterhalen zonder inschakelen iphone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi iphone-freaks! Ik vroeg me af of het mogelijk is om te achterhalen welk type firmware er op een iphone staat ZONDER dat je verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware type achterhalen zonder inschakelen iphone.
Hi iphone-freaks!
Ik vroeg me af of het mogelijk is om te achterhalen welk type firmware er op een iphone staat ZONDER dat je verder dan het emergency call gedeelte komt. Ik heb het al geprobeerd met een bepaalde code in te tikken bij de emergency call maar dat pakt hij niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nobody? Really need some help here!
|
|
||||
|
||||
Heb je f0recast al geprobeerd?
F0recast maakt jailbreaken en unlocken overzichtelijk (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl Let op: er is een nieuwere versie (v1.2) dan in dat artikel. Op mijn geactiveerde iPhone kan hij de info halen zonder dat ik mijn code in het codeslot intik, maar ik weet niet of activatie een vereiste is voor f0recast...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone 3G Custom Firmware 4.2.1 gezocht zonder Cydia!!?/ | flashingst | iTunes | 14 | 06-05-11 11:58 |
2g probleem firmware achterhalen en opnieuw unlocken | Size | Archief | 18 | 26-11-09 20:56 |
iPhone: ECID, iBEC en iBSS achterhalen zonder restore | Burnd | Jailbreak | 18 | 17-11-09 19:10 |
iphone, psp en het flip type gecombineerd ??? | croiman | iPhone algemeen | 15 | 02-10-08 19:54 |
firmware versie achterhalen | Peter | Unlock [archief] | 1 | 06-11-07 02:43 |
|
|