Absinthe 2.0.4 wil mijn iPhone niet updaten, HELP!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3Gs met firmware 5.1.1 De telefoon is simlockvrij maar toch wil ik hem graag jailbreaken. Ik lees iets over tethered ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Absinthe 2.0.4 wil mijn iPhone niet updaten, HELP!!!
Hallo,
Ik heb een iPhone 3Gs met firmware 5.1.1 De telefoon is simlockvrij maar toch wil ik hem graag jailbreaken. Ik lees iets over tethered en untethered enzo... dat zegt mij niks... Ik heb Absinthe 2.0.4 geïnstalleerd en op JAILBREAK geklikt.... vervolgens gaat hij aan de gang en na een klein stukje stopt hij en is het einde oefening... en zegt mijn pc : Absinthe werkt niet meer en daarna: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Als ik dan weer de opdracht Jailbreak geef zegt ie dat er iets fout is gegaan en dat hij de software hersteld en dat is het... Ik krijg mijn phone dus niet jailbroken....... wie wil mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is een verzameltopic voor Absinthe 2.0.x en iOS 5.1.1. Een nieuw topic hoeft dus niet.
Ga eens in het verzameltopic kijken: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...s-5-1-1-a.html |
|
|||
|
|||
Snap ik... maar mijn oplossing komt nog niet 123 in zicht geloof ik.... ik zal het daar ff posten...
|
|
||||
|
||||
Dan hier een slotje.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Absinthe 2.0.2 herkent mijn iPhone 4 niet | Nileez | Jailbreak | 30 | 06-06-12 15:06 |
IPhone wil niet updaten naar 5.1.1 | martijndk1983 | iPhone algemeen | 3 | 26-05-12 21:58 |
Windows: Itunes wil mijn Iphone 4 niet updaten | IKBENGEK | iTunes | 2 | 17-01-12 17:04 |
iPhone 4g wil niet updaten | 101 | iPhone algemeen | 10 | 27-11-11 22:53 |
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? | lobarlabel | iTunes | 9 | 01-11-11 15:53 |
|
|