Vraagje over jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Misschien is het een domme vraag, maar als ik bijv. Filmware 5.1.1 op mijn iPhone heb staan en die is gejailbreakt, en vervolgens komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje over jailbreak
Beste,
Misschien is het een domme vraag, maar als ik bijv. Filmware 5.1.1 op mijn iPhone heb staan en die is gejailbreakt, en vervolgens komt 6.0 uit. Als ik dan 6.0 installeer dan is alles weer kwijt, de jailbreak is dan verdwenen. Hoe doen jullie dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wel.... *tromroffel*.... wachten met updaten totdat de jailbreak van 6.0 verschijnt
Of natuurlijk je jailbreak opgeven, als je tóch alvast liever iOS 6 wil draaien vanaf de release. |
|
|||
|
|||
Snap ik, maar moet je telkens als je update opnieuw jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
Ja, klopt. Niet alleen bij update, maar ook na een herstel actie, bijv. Hoewel sommigen shift- herstellen met een custom ISPW waar al een jailbreak ingebakken zit.
Lees ook eens de Jailbreak Wiki, daar staat alles uitgelegd. |
|
|||
|
|||
Ik heb er zelf wel verstand van, alleen ik dacht: ''Misschien is dat niet nodig''.
|
|
|||
|
|||
Als het toestel een jailbreak heeft kan je alleen maar met iTunes upgraden naar iOS 6 en dan is de jailbreak volledig weg.
Zet je na de update een backup terug van iOS 5.1.1 dan worden er weer restanten van de jailbreak teruggezet maar niet de jailbreak zelf. Dus een backup terugzetten is niet aan te bevelen. Overigens, de beheerders van dit forum hebben een heel speciaal forum aangemaakt voor jailbreak vragen Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Succes verder |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of heb je dat 'restant' probleem bij iCloud backups niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook met een iCloud backup wordt er een backup gemaakt van /var omdat daar bv. ook instellingen van apps in staan. In /var staan ook de instellingen van de jailbreak en uiteraard ook /var/stash waar de door Cydia verplaatste standaard apps in staan. |
|
||||
|
||||
Maar niet alleen games hebben bepaalde instellingen. Ik denk aan m'n accounts telkens opnieuw configureren, mijn app indeling, mijn mappen en schermen, etc, etc. Als ik dat allemaal telkens opnieuw moet doen, raak ik overspannen
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar JB topic
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak vraagje | smileytjuh | Jailbreak | 2 | 21-05-12 08:59 |
iPad: vraagje over jailbreak | (jonne) | Jailbreak | 7 | 13-03-12 14:07 |
iPhone: jailbreak vraagje | richardennikkie | Jailbreak | 2 | 27-08-10 13:02 |