iphone 3gs fw 4.3(jb) naar fw 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heb een 3gs fw 4.3.3 en wil naar fw 5.1.1. op 4.3.3 zit een jb is dit van invloed met updaten. en wat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs fw 4.3(jb) naar fw 5.1.1
Hoi, heb een 3gs fw 4.3.3 en wil naar fw 5.1.1.
op 4.3.3 zit een jb is dit van invloed met updaten. en wat is de beste manier om uptedaten. heb al verschillende fw 5.1.1 gedownload maar die blijven allemaal op de laatste 1 seconde staan met binnen halen. Wie helpt mij alvast bedankt en ja ik heb al gezocht op het forum en gegoogled maar kom er geen wijs uit zie de bomen door het bos niet meer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand behulpzaam ??
|
|
||||
|
||||
Je kunt die firmware rechtstreeks van de Apple servers downloaden op je PC.
Je kunt hem echter alleen installeren als je de 5.1.1 SHSH blobs hebt opgeslagen. Heb je dat?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan staan je blobs toch op de server van Cydia en kun je via TinyUmbrella aan de slag?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1) 5.1.1 firmware downloaden 2) TinyUmbrella server starten (en SHSH blobs bij Cydia laten opvragen) 3) Shift-Herstel in iTunes |
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor je hulp gaan er van de week mee aan de slag
kan nu een slotje op |
|
|||
|
|||
Hoi,nog een vraag de handleiding vantinyumbrella schrijft
To restore simply press “Start TSS Server” then open itunes, hold down shift(windows) or option(mac) then press restore (tiny umbrella only supports restore not update). Alleen restore en geen update ik wil van 4.3.3 naar 5.1.1 no jb dat is updaten toch, kan ik dat process dan gewoon doorlopen zoals daar staat of heb ik domweg pech De SHSS files downloade ie prima van Cydia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS van 5.01 naar 4.01 naar 3.1.2 | jmoonen | iPhone algemeen | 6 | 26-11-11 18:10 |
3gs naar iphone 4 | rammie2000 | iPhone algemeen | 3 | 03-01-11 19:30 |
iPhone: IPhone 3gs 3.1.2 naar 4.0.1 | Geenstijl | Jailbreak | 11 | 11-10-10 16:26 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb | Mar10 | iTunes | 0 | 29-06-09 15:06 |
|
|