3GS geupdate maar activeren lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn broertje heeft 2e hands een Iphone 3gs (nieuwer type) gekocht. Nu gaf de verkoper aan dat hij simlock vrij was, dus mijn broertje heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS geupdate maar activeren lukt niet
Mijn broertje heeft 2e hands een Iphone 3gs (nieuwer type) gekocht.
Nu gaf de verkoper aan dat hij simlock vrij was, dus mijn broertje heeft een update gedaan naar IOS 6.0 Als ik nu de Iphone opstart dan geeft deze aan dat ik moet activeren (dus eerst taal selecteren etc. etc.) maar als ik dan iets verder kom geeft hij de volgende melding: Citaat:
Wat ik al geprobeerd heb: Baseband downgrade met Redsn0w Downgrade naar 5.1.1. met Redsn0w Downgrade naar 5.1.1 met iTunes (foutmeldingen 3194, 1601, 1602 en 1604) Activeren via iTunes (geeft ook de melding dat de SIM niet goed is) Activeren met Snowbreeze En nog wel veel meer dingen (inmiddels al bijna 10 non-stop bezig) Ik heb dus echt veel ge-googled enzo, maar ik kom er echt niet uit (en ben dus ten einde raad), kunnen jullie me plz helpen hiermee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ok,
Ik ben een stuk verder dankzij deze video: Bypass iOS 6 Beta/Final Activation (Extremely Simple) - YouTube Maar nu krijg ik dus de melding "Geen service" omdat het apparaat natuurlijk nog gelocked is. Heeft iemand hier een oplossing voor? EDIT: Mijn baseband is: 05.16.07 Oude carrier: Orange GBRHeeft iemand enig idee wanneer dev-team met een unlock en een unthetered jailbreak komt? Laatst gewijzigd door HerbyNL; 03-10-12 om 08:08. |
|
|||
|
|||
Word er niet gereageerd op dit forum?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Had ik al gedaan, maar daaruit blijkt dat ik SHSH blobs moet hebben, en die heb ik dus niet.
Ik moet zeggen het is voor mij ook bijna 2 jaar geleden dat ik een jailbreak gedaan heb, dus daarom vraag ik jullie hulp |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat je eens op het forum moet rondkijken naar een IMEI-unlock. Succes verder |
|
|||
|
|||
Bijvoorbeeld wat je nu zegt. Ik begrijp uit jou verhaal dat een IMEI-unlock de enige optie is?
|
|
||||
|
||||
Omdat je niet (nu) kunt jailbreaken (want je kunt niet downgraden, en voor iOS 6 is nog geen jailbreak, en evt. unlocktool beschikbaar? ?weet ik niet, hangt af van je versie baseband), is dat je enige optie ja.
|
|
|||
|
|||
Ok, onze lokale "turk" heeft een IMEI unlock gedaan (€ 20,-) slotje er op dus
|
|
||||
|
||||
Gevraagde slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 werkt niet: 'moet activeren' maar lukt niet | basveldkamp | iPad algemeen | 2 | 15-03-12 20:10 |
iPhone: ios 5 activeren at&t iphone 3gs lukt niet | ivoback | Jailbreak | 28 | 23-11-11 18:39 |
Activeren 3GS (SIMlockvrij) lukt niet met Rabo Mobiel | Robine80 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 21:22 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
iPhone: Geupdate naar 2.0.2 Unlocked maar niet geactiveerd? | pzelf | Jailbreak | 2 | 21-08-08 23:18 |
|
|