Achtergrond weg in folders discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Winterboard geinstalleerd op me 4s en nu is me achtergrond weg in de folders en in de 2x home knop indrukken menu om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond weg in folders
Ik heb Winterboard geinstalleerd op me 4s en nu is me achtergrond weg in de folders en in de 2x home knop indrukken menu om apps te killen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik probeer een foto te uploaden
Thanks!
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl Laatst gewijzigd door Cherrim; 18-10-12 om 02:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey, dit is gekomen door de tweak (weet de naam niet maar de 2 rijen bij appswitcher) te installeren. Enige oplossing is om te restoren en opnieuw te jailbreaken. (enige oplossing die ik weet). Zo heb ik het moeten fixen.
|
|
||||
|
||||
Absoluut niet alleen met een restore op te lossen....
Ik had dit ook kort geleden. Heb je iOS 6 Photos Menu of FacebookThis uit cydia? Zo ja, delete deze en reboot. Mocht dit niet werken, haal dan fswipe uit cydia en gebruik die en reboot. Zie trouwens ook dit topic voor eventueel meer info.
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 31-10-12 om 21:44. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zwarte achtergrond icon's weg halen | isagoofy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-07-11 22:09 |
folders weg na sync? | jasto | iPad algemeen | 2 | 27-11-10 14:59 |
Muziek: Alle folders in directory muziek weg?! | steefmaik | Muziek, foto & video | 0 | 05-08-10 16:45 |
Windows: alles folders muziek weg?! | steefmaik | iTunes | 1 | 04-08-10 22:40 |
User achtergrond weg uit winterboard? | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-05-10 20:50 |
|
|