Iphone 4 van 6.0 naar 5.1.1. ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Volg de instructies stap voor stap. Bekijk ook het filmpje voor je er aan begint. How to downgrade iOS 6 to iOS 5.1.1 on A4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volg de instructies stap voor stap.
Bekijk ook het filmpje voor je er aan begint. How to downgrade iOS 6 to iOS 5.1.1 on A4 devices |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die shsh's heb ik lokaal al via cydia server gedownload.
Ik ga de film eens bekijken , maar ik denk eraan om het eens op mijn laptop te proberen. Zou het kunnen aan die ipsw liggen , want die naam begint met Iphone3 alhoewel ik een Iphone 4 heb ? |
|
||||
|
||||
Gast leg die iPhone weg ga slapen en probeer je er morgen nog eens in te verdiepen. Het is best lastige materie als je er niet veel ervaring mee hebt, en dan zit je eigen ongeduld je maar in weg (die je hier maar doelloos (?) zit af te stomen)
Ik ken het heeeeel goed van mezelf ik zit dan 's avonds laat de vloeken en met geknepen billen die ***** iPhone te proberen te herstellen omdat ik m voor de volgende dag klaar wil hebben. Loop al je stappen nog eens rustig na en kijk waar je een fout hebt gemaakt. Die zie je nu niet, denk ik. |
|
|||
|
|||
Gebruik gewoon de restore functie van de nieuwste redsn0w en laat itunes lekker voor wat het is.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2012 om 22:09 ---------- en een ipsw waar 3,1 staat = iphone 4 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfs herstel met Itunes naar IOS6 geeft dezelfde fout. Deze keer lukte het enkel door een recovery te doen via Redsnow met de gedownloade IOS6. Er is dus hoop dat de recovery functie me op de laptop wel kan helpen , want die lukte op mijn pc ook niet. Ik probeer vandaag toch nog maar eens. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2012 om 08:09 ---------- GELUKT !!!! Op mijn laptop 3X dezelfde ipsw en shsh met de RECOVER functie gedaan. De eerste 2 keren had ik nog steeds een foutmelding , maar bij de derde keer ging hij toch door met installeren. OEF !!!! Ergens denk ik dus toch dat het niet aan mij lag , maar aan mijn Iphone ;-) Nu op zoek naar een 5.1.1 JB ;-) Bedankt voor de hulp allemaal. |
|
|||
|
|||
Ondertussen met Redsnow JB gedaan , en het werkt.
Nu eerst de 'no update' app installeren ;-) |
|
||||
|
||||
Huray! Gefeliciteerd
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn shsh van cydia terug. Ik wou ios 5.1.1 terug zetten en dat is gelukt, maar blijkt een hele hoop foto's niet terug gezet te hebben.. Dus ben ik maar terug gegaan naar 6.0
|
|
||||
|
||||
Waarom importeert nou toch niemand eerst een z'n foto's, alvorens een herstel actie te doen? Het is schering en inslag wat dat betreft, van mensen die soms honderden exclusieve vakantie foto's kwijt raken, voorgoed #nietbegrijpendoet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar moet ik die dan naar importeren ? Heeft nu geen zin meer, maar voor de volgende x |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waar maakt Cydia dan een backup van? (behalve SHSH blobs)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het was niet m'n bedoeling teveel off topic te gaan, maar ik bedoelde nog niet eens zozeer backups. Je kunt foto's toch eens of regelmatig importeren op de pc als je foto's je lief zijn?
Men kan altijd de foto's daarna weer synchroniseren zodat ze in kleinere resolutie (?) ook op je iDevice staan om aan anderen te laten zien. Én de originele staan 'veilig' op de PC |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten gegevens van iPhone 3GS naar 4 en van 4 naar iPhone 5? | yannickvanhex | iPhone algemeen | 1 | 18-10-12 16:44 |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|