Jailbreak verwijderen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje ivm jailbreak. Ik moet mijn Iphone 4s binnenbrengen omdat de powerknop vast zit (garantie). Nu is mijn vraag, kan ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen
Ik had een vraagje ivm jailbreak. Ik moet mijn Iphone 4s binnenbrengen omdat de powerknop vast zit (garantie). Nu is mijn vraag, kan ik mijn jailbreak 5.1.1 verwijderen zonder naar ios6 te gaan? Of update apple na reparatie?vervanging mijn Iphone sowieso naar IOS6?
Alvast bedankt, Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die jailbreak kan je alleen maar verwijderen met een herstel/update met iTunes. Als je de SHSH hashes van iOS 5.1.1 hebt zou je eventueel kunnen herstellen naar iOS 5.1.1
Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Ok, zal dat eens gaan proberen. Kan er eventueel nog een probleem ontstaan, doordat ik de powerknop niet kan gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Ja, want dan kun je je telefoon toch niet in DFU mode krijgen?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee hoor niet doen! Je kunt met redsnow je Phone in dfu krijgen, probeer dat. En als je nog ssh's hebt en custom firware download dan kan je blijven op 5.11
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oja je hebt gelijk idd. Het gedeelte van dfu doet ie idd niet met 4s. Mijn excuses. Ik heb wel eens gehoord van een JB progje die je homebutton op t scherm zet? Is dat wat?
|
|
|||
|
|||
Of even in Cydia de mobile substrate en Cydia installer deinstalleren. Voila; Je iPhone is weer schoon!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En hoe zit het met de kernel patches waar Cydia niets mee te maken heeft? |
|
|||
|
|||
In Apple gaan ze sowieso uw iphone updaten naar 6.0 (of de laatste update op dat moment) -200%
|
|
|||
|
|||
Ik kan het fout hebben hoor, maar als je een herstel gaat uitvoeren via iTunes dan hoef je je toestel toch niet in DFU mode te zetten ?
Of gaat dit nou over heel iets anders.... Is nog te vroeg namelijk voor mij hehe |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op het topic mooi af te ronden:
Ik had dus voor het gemak de jailbreak verwijderd door IOS6 te installeren en vervolgens de Iphone 4S binnengebracht voor reparatie. Vandaag kreeg ik bericht dat ik een nieuwe (refurbished?) Iphone 4S kon ophalen.... wat blijkt, staat nog IOS 5.1.1 op! Ikke heel blij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak verwijderen | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 07-01-12 17:12 |
iPhone: Jailbreak 4.3.5 verwijderen | loner | Jailbreak | 1 | 23-11-11 10:15 |
Jailbreak verwijderen | Jimm y | Jailbreak | 2 | 20-08-10 15:41 |
Verwijderen jailbreak | Schob | Jailbreak | 1 | 02-08-10 23:21 |
Jailbreak verwijderen | RobbievanZomeren | Archief | 1 | 12-06-09 15:53 |
|
|