Jailbreak verwijderen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb laatst me ipod touch gejailbreakt maar nu wil ik er weer vanaf Kan dit gewoon door mijn OS te updaten naar 4.0.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen
Hoi
ik heb laatst me ipod touch gejailbreakt maar nu wil ik er weer vanaf Kan dit gewoon door mijn OS te updaten naar 4.0.2 en hou ik dan al mijn muziek en apps? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Yup kan je gewoon doen, apps verwijden alleen muziek moet er opnieuw opgezet worden via Itunes
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Je iPhone herstellen en de jailbreak wordt verwijderd. Muziek en apps behoudt je gewoon indien je deze hebt gesynchroniseerd. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderen Jailbreak | notorieusjb | Jailbreak | 2 | 14-10-10 15:18 |
Verwijderen jailbreak | Schob | Jailbreak | 1 | 02-08-10 23:21 |
iPod touch: jailbreak 4.0 verwijderen itouch 2g | WS1 | Jailbreak | 1 | 15-07-10 14:39 |
iPhone: jailbreak verwijderen | hoever | Jailbreak | 1 | 01-03-10 21:28 |
Jailbreak verwijderen | RobbievanZomeren | Archief | 1 | 12-06-09 15:53 |
|
|