//

Hoe herken ik jaibreak?

Hoe herken ik jaibreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een iPhone 3GS via marktplaats aangeschaft. Werd erbij verteld dat hij SIM lock vrij af fabriek was, dus niet gejaibreaked. Echter, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-08-10, 12:28
Janneman71 Janneman71 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Hoe herken ik jaibreak?

Ik heb zojuist een iPhone 3GS via marktplaats aangeschaft. Werd erbij verteld dat hij SIM lock vrij af fabriek was, dus niet gejaibreaked. Echter, ik wil zeker weten of dat het geval is voordat ik allerlei updates ga uitvoeren en de zaak misschien blokkeert . Heeft iemand tips hoe ik er op een (veilige) manier achter kan komen of de phone gejailbreaked is of niet? Thanks alvast

Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-10, 12:35
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Hoi Jan,

Staat Cydia op je iPhone? Welke fimware staat er nu op?
  #3  
Oud 20-08-10, 12:39
Janneman71 Janneman71 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Cydia staat er inderdaad op. OS is 4.0.1 (8A306) en (modem)firmware is 05.13.04.
  #4  
Oud 20-08-10, 12:43
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Dan is hij sowieso gejailbreakt. Als je cydia opent en je gaat naar manage/packages/ en ultrasnow staat er tussen, dan is hij softwarematig unlocked. Dit houd in dat je zeker NIET moet updaten naar de laatste firmware 4.0.2
  #5  
Oud 20-08-10, 13:58
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneman71 Bekijk bericht
Ik heb zojuist een iPhone 3GS via marktplaats aangeschaft. Werd erbij verteld dat hij SIM lock vrij af fabriek was, dus niet gejaibreaked. Echter, ik wil zeker weten of dat het geval is voordat ik allerlei updates ga uitvoeren en de zaak misschien blokkeert . Heeft iemand tips hoe ik er op een (veilige) manier achter kan komen of de phone gejailbreaked is of niet? Thanks alvast

Jan
Sim lock vrij heeft niets te maken met jailbreaken, en om te zien of de iphone is gejailbreakt dan moet de Cydia icon. op iphone te vinden zijn.

Als de iphone simlock vrij moet elk simkaartje van welke provider er inpassen en moet de iphone werken. Is dit het geval kan je gewoon update. Maar wil je ook jailbreaken moet je niet update naar 4.0.2. Jailbreak gaat tot 4.0.1 met jailbreak.com

Laatst gewijzigd door midon; 20-08-10 om 14:01.
  #6  
Oud 20-08-10, 14:11
Janneman71 Janneman71 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Luitjes, bedankt voor de informatie. Ik heb geconstateerd dat de phone idd gejaibreaked is en sim-lock vrij is gemaakt met Ultrasnow. Dus ik ga de zaak niet proberen softwarematig te updaten via iTunes. Ik neem aan, maar dat check ik later nog wel op deze site, dat ik de updates moet doen mbv Cydia.
Voorlopig doe ik even niks, omdat de phone nu goed werkt. Eerst maar even van genieten.
Cheers
  #7  
Oud 20-08-10, 14:13
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Maar je bent wel bedrogen door de verkoper, want die beloofde een (vanaf de fabriek uit) simlockvrij toestel.
Reageren

Labels
herkennen jailbreak, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe herken je een kloon? RAM123 iPhone algemeen 25 10-03-11 18:05
Hoe herken je een nep iphone LinDaatje123 Koopinformatie Nederland 8 28-08-09 20:00
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? Wolffmen Koopinformatie Nederland 6 21-08-09 22:25
Hoe herken ik een Iphone 3G S? Nelus82 iPhone algemeen 5 06-07-09 20:53
Hoe herken ik een 1.1.2. aan de buitenkant? crzm Archief 3 26-11-07 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.