Ipad 1 jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, voor de komende kerstperiode zocht mijn moeder een e-reader. Ik heb haar kunnen overtuigen om een meer multifunctioneel toestel te nemen... een Ipad of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 1 jailbreak?
Beste,
voor de komende kerstperiode zocht mijn moeder een e-reader. Ik heb haar kunnen overtuigen om een meer multifunctioneel toestel te nemen... een Ipad of tablet. Nu kan ik vanvond voor een deftige prijs een tweedehands Ipad 1 64G Wi-Fi afhalen. 1. De man vertelde mij dat er ios 6 opstaat, kan dit kloppen? (ik vind tegenstrijdige berichten op het net hierover.) 2. Kan iemand me ook vertellen of deze jailbreakbaar is? 3. En als er nog tips zijn om straks even na te kijken of het toestel in orde is, lijkt me dat ook altijd fijn om te weten. Uiteraard de fysische staat kijk ik na, of ik even een app kan downloaden via de appstore, geluid en dergelijke maar andere punten? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1. Nee. Helaas geen iOS 6 voor de iPad 1.
2. Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Omdat deze vragen al (veel) vaker aan bod zijn geweest, gaat dit topic op slot.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|