Geen jailbreak mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede dag, Mijne Iphone 4 is gestolen, gebruik recent mijn oude Iphone 3G weer. Toentertijd helemaal gereset. Wilde Whatsapp/Facebook installeren, niet mogelijk wegens niet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen jailbreak mogelijk?
Goede dag,
Mijne Iphone 4 is gestolen, gebruik recent mijn oude Iphone 3G weer. Toentertijd helemaal gereset. Wilde Whatsapp/Facebook installeren, niet mogelijk wegens niet de juiste IOS. Verschillende Jailbreaks geprobeerd met de hoop dat ik via deze weg wel Whatsapp/Facebook kan installeren. Nu blijft het dat mijn toestel niet in DFU mode gaat. (Home knop & Power knop werken prima). Overigens heb ik ook geprobeerd een oudere whatsapp versie te downloaden en deze te installeren, maar geeft bij drie verschillende downloads dezelfde error aan tijdens installatie. Is het dan echt niet mogelijk om Whatsapp aan te praat te krijgen. Suggesties zijn welkom. Bvd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen internet en 3G mogelijk na update en jailbreak | Knetterbek | Jailbreak | 16 | 24-07-10 03:29 |
Loopt vast geen jailbreak mogelijk | Martinous | Archief | 1 | 14-04-10 21:29 |
|
|