Geen internet en 3G mogelijk na update en jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Laatst heb ik mij iPhone 3G geupdate naar iOS 4 en gejailbreakt met redsn0w om hem vervolgens te unlocken... Alles gelukt zonder problemen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet en 3G mogelijk na update en jailbreak
Hallo,
Laatst heb ik mij iPhone 3G geupdate naar iOS 4 en gejailbreakt met redsn0w om hem vervolgens te unlocken... Alles gelukt zonder problemen maar tot mijn verbazing kan in niet meer op internet, ook 3g werkt niet meer... Wi-Fi gelukkig wel! Heeft er iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit t beste kan oplossen??? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor error krijg je dan als je op internet via 3G wil?
|
|||
|
|||
Krijg geen error, safari opent gewoonweg geen pagina's en ook als ik bijv. Cydia open, die normaal gesproken automatisch zou updaten, doet dit nu niet... Ook apps als NU en Hyves worden niet bijgewerkt. Erg vreemd dus!
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem met mijn 3G na iOS 4 en gejailbreakt met redsn0w te hebben
|
|
||||
|
||||
Misschien bij 'instellingen' kijken of je je gegevens ingevuld hebt/zijn: APN, Username, etc.?
|
||||
|
||||
Heb het hier ook op een 3G. Bij instellingen/netwerk staat geen APN.
|
|
||||
|
||||
Staat bij 'Mobiel Datanetwerk'.
|
|
||||
|
||||
Nope...daar staat een togle met aan/uit en niet mobiel datanetwerk (zoals bij mijn 3GS)
|
|
||||
|
||||
Hm, vreemd. Ben ik nog niet tegengekomen. Waar ik aan denk is dat je een custom hebt gebruikt zonder activatie en daardoor op de een of andere manier geen data-instellingen laadt. Een andere oorzaak zou kunnen zijn dat je de iPhone vanaf een reservekopie hebt hersteld en dat daar iets misgegaan is. Maar dat is maar een aanname, ik weet het niet zeker. Wat je wellicht kan proberen is om de custom firmware er opnieuw op te zetten middels een complete restore.
|
|
||||
|
||||
Voorlopig opgelost met hulp van deze video YouTube - Cellular Data Network Help for ios4 Tmobile Users
Had trouwens gewoon de normale ios4 gedownload en geïnstalleerd. Eerst hersteld van een nieuwe backup maar daarna als nieuwe iPhone. Laatst gewijzigd door Boes40; 28-06-10 om 13:42. Reden: extra info |
|
||||
|
||||
Ah, weer wat geleerd
|
|
|||
|
|||
Wat moet er bij APN ingevuld worden dan? Ik heb KPN
|
|
|||
|
|||
Gooogledegoogle:
KPN
|
|
|||
|
|||
Ik heb de tips in dit topic en vele andere geprobeerd, maar ik krijg het nog steeds niet aan de gang. Heb een 3G, jailbreak met unlock. Er staat bovenin wel een 3G icoontje, tot ik safari start, dan verdwijnt het. Dan krijg ik de melding "Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen internetverbinding actief is"
Eerder kon ik op dezelfde plek in huis, met dezelfde telefoon en simkaart, wel via 3G internetten. Iemand een andere oplossing? |
|
|||
|
|||
weet iemand toevallig wat je dan voor T-Mobile moet invulllen???????
BVD |
|
|||
|
|||
Citaat:
Staat op de T-mobile site... Stel een vraag online - T-Mobile
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen internet na update 4.1 | charlesengelen | Archief | 1 | 10-09-10 19:01 |
Update firmware 4.0 geen mms meer mogelijk | Roess | iPhone algemeen | 32 | 14-08-10 21:22 |
Geen Wi-Fi mogelijk na update naar 3.1 | imagine | Archief | 7 | 26-09-09 11:12 |
Geen internet en e-mail mogelijk | remco73 | iPhone algemeen | 13 | 17-07-08 18:43 |
|
|