JB wat nu discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi, ik heb zo juist een atv 2 gekocht, deze is ook ge-JB. mijn vraag is. Hoe kan ik HBO kanelen en alle andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB wat nu
hoi hoi,
ik heb zo juist een atv 2 gekocht, deze is ook ge-JB. mijn vraag is. Hoe kan ik HBO kanelen en alle andere kanalen zoals NL-zenders, sport, etc... erop krijgen en hoe kan ik series bekijken? dien ik een ATV flash seasons pass te gebruiken? thanks.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je nu in het Apple TV 2 forum moet gaan zoeken naar XBMC en aTV Flash (Black):
Apple TV - 2e generatie en hoger forum > Apple TV forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS In dat forum staan tientallen topics met antwoorden op jouw vragen. Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone doorgeven aan vriendin!? Wat kan, wat niet? | aspers | iPhone algemeen | 3 | 05-10-11 21:45 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|