Evasi0n jailbreak: Problemen met geluid bij bellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn iPhone 4s gejailbreaked met Evasi0n. Ik heb iOS 6.1. Vandaag merk ik dat tijdens het bellen het geluid af en toe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Evasi0n jailbreak: Problemen met geluid bij bellen
Ik heb gisteren mijn iPhone 4s gejailbreaked met Evasi0n. Ik heb iOS 6.1. Vandaag merk ik dat tijdens het bellen het geluid af en toe een aantal seconden weg valt. Hebben meer mensen hier last van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niet dat geluid wegvalt, wel klinkt het doffer. als ik niet wist wie ik aan de phone had, zou ik diegene bijna niet herkennen. lock en unlock geluiden klinken ook weer dof. muziekstreams klinken ook nergens naar
|
|
|||
|
|||
Probleem leek te zitten bij het koppelen van mijn bluetooth carkit. Ik heb deze opnieuw aangesloten (profiel verwijderd) en nu werkt het weer goed.
Topic mag van mij gesloten worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen kiestoon/geluid bij bellen met iPhone 4 | NoticeNL | iPhone algemeen | 19 | 30-12-15 00:17 |
iPhone: Weer app problemen Evasi0n jailbreak | aer0101 | Jailbreak | 141 | 03-03-13 01:55 |
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) | krullebol2 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-09-12 23:28 |
Problemen met geluid op 3G (geen jailbreak!!) | colorminator | Jailbreak | 3 | 28-09-11 14:59 |
Geen geluid bij bellen, wel met speaker/carkit | coelho | iPhone algemeen | 2 | 27-09-11 12:06 |
|
|