evasi0n jailbreak batterij snel leeg? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dylankieft iPhone ook hersteld en opnieuw gejailbreakt. Nog steeds hetzelfde probleem. Wat mij opvalt is dat net na het volledig opladen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want door het respringen van de telefoon kan het ook zijn dat de teller ermee kapt. Athans dat merk ik vaak als ik heb gerespringt. |
|
|||
|
|||
Daar zou het idd misschien aan liggen.
|
|
|||
|
|||
Bij mij lijkt het opgelost.
Ik heb gisteren de iPhone herstelt naar 6.1 met reservekopie maar zonder JB. Daarna bleef de battery drain aanwezig. Na wat zoeken op de Apple fora een draadje gevonden m.b.t. exchange mailbox en push. Ik heb alle mail accounts verwijderd, 1 hotmail 2 keer exchange. iPhone uitgezet voor 5 minuten en daarna weer aangezet. Mailboxen opnieuw ingesteld met gewoon weer push aan. Alles lijkt nu stabiel en de batterij lijkt minder hard leeg te geraken. Even de rest van vandaag afwachten en vanavond maar weer de JB erop als het stabiel blijft. Hopelijk hebben jullie hier iets aan. |
|
||||
|
||||
Ik heb geen JB gedaan, maar nu met iOS6.1 en iPhone4 gaat de batterij snel leeg. Ik zal het bovenstaande eens gaan proberen.
|
|
|||
|
|||
Allen,
Ik heb de oorzaak van mijn battery drain gevonden, misschien kan het jullie ook helpen. Ik heb via Cydia OpenSSH en Top geïnstalleerd. Vervolgens via mijn PC ingelogd (via applicatie Putty) en eenmaal ingelogd het top commando gebruikt. Daarbij viel op dat wanneer ik mijn iPhone in slaap/standby stand zette, dat er één proces +50% CPU gebruikte: Springboard. Dat is natuurlijk een standaard proces die je niet zomaar kan killen, na wat googlen blijkt het Spingboard proces een soort van kapstok te zijn voor andere processen/applicaties. CPU-gebruik getoond onder Springboard kan dus heel goed van een ander proces/app/tweak afkomen. Vervolgens ben ik al mijn tweaks één voor één gaan verwijderen. En uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat de tweak "AutoProtect for iOS6" de boosdoener was. Nu is alles weer normaal. Groet Pino |
|
|||
|
|||
Gister push van mail op Fetch gezet.. Lijkt te helpen vreemd genoeg! Nog effe afwachten!
|
|
|||
|
|||
Niks geen problemen...
Auxo. Paralaxx. Ifile. Quick reply for whatsapp. Bitesms. Safari download manager. Sbsettings. Data monitor. Live clock. Nonewsisgoodnews. Springflash. Swipe selection. Activator. Action menu plus. |
|
|||
|
|||
Al dagen jailbreak erop en geen batterij-zuig-problemen gehad.
Tot gistermorgen. Tijd van paar uur leeg. Enfin gelezen op internet (hier of elders): Batterij leeggetrokken tot onder de 20%, daarna 2x harde reset gedaan en vervolgens in 1 ruk vol -100%- opgeladen. Resultaat: Staat nog steeds op 100% na 1 gesprek, wat facebook- iphoneclubberichtjes. Schijnt dus hersteld te zijn. |
|
||||
|
||||
Helemaal geen last van.. Hij zou voor mijn gevoel zelfs langer meegaan, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
-NCSettings -Zeppelin -Springtomize 2 -Dashboard X -ColorKeyboard -KillBackground -Quick reply for WhatsApp -Winterboard -Barrel |
|
|||
|
|||
Hier ook geen enkel probleem met een iPhone 4S. Vrijdagavond na vier (4) dagen knoeien en herstellen van de lader gehaald. Capaciteit staat nu op 55%
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-02-13 om 16:41. Reden: Foutje: 4S ipv. 5 |
|
|||
|
|||
Ik had na updaten naar 6.1 en jailbreak ook het probleem dat mijn iphone 4 snel leegliep. De batterij hield het met moeite 8 uur uit met weinig gebruik en alle bekende zaken uitgevinkt.
Toen hersteld en jailbreak en als nieuwe iphone ingesteld. Nog steeds snelle leegloop. Gisteren heb ik mijn exchange account verwijderd en gmail en notities via imap ingesteld en contacten en agenda via caldav. Tadaa, mijn batterij gedraagt zich als tevoren en gaat gemakkelijk een dag mee.. |
Labels |
batterij, evasi0n, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg? | polopeer | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 18:49 |
batterij snel leeg | gertk57 | iPhone algemeen | 6 | 12-09-11 21:51 |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
iPhone: Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] | karamanci | Jailbreak | 36 | 18-06-10 00:26 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
|
|