//

history repeating? Ik hoop het niet!

history repeating? Ik hoop het niet! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar had ik (en met mij hier op het forum nog enkele anderen) met de JB van 5.1.1 last van die irritante ongewenste pop-ups ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-13, 10:56
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard history repeating? Ik hoop het niet!

Vorig jaar had ik (en met mij hier op het forum nog enkele anderen) met de JB van 5.1.1 last van die irritante ongewenste pop-ups dat ik weer eens iets had gewonnen ofzo (spam dus), dit gebeurde meerdere keren per dag. Soms zelfs zo vaak achter elkaar dat de iPhone op hol sloeg...

Nu sinds vanochtend; ik zoek naar een tweak in Cydia (officiele/standaard repo's, dus geen vage repo ofzo), de betreffende tweak opent zich in de zoek resultaten, en per ongeluk tik ik met 1 vinger op zo'n ad die in heel veel tweaks/apps staan in Cydia. Toen opende die ad dus voor het eerst....et voila! weer zo'n fijne irritante pop up dat ik iets had gewonnen...heb t gelijk weggeklikt uiteraard.
Probleem nu is dat als ik Cydia opstuur vrijwel meteen weer zo n pop up krijg dat ik iets gewonnen heb.

Gelukkig komen de pop ups alleen nog in de Cydia app en niet als ik gewoon in het homescreen ben of in een gewone AppStore App.

Iemand enig idee hoe ik afkom van die pop ups in de Cydia store?

Vorig jaar met de JB van 5.1.1 hebben ik en nog wat andere mensen hier op het forum er flink mee geworsteld, weet ik nog
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: is dit wat ik hoop dat het is? B-tec Jailbreak 4 17-04-12 18:50
History Safari verdwijnt Patje104 iPhone algemeen 0 17-01-11 15:17
Repeating agenda items komen niet correct in Exchange ASS-Ware iTunes 1 18-08-09 12:28
call history weg lifewithoutyou iPhone algemeen 8 03-07-08 23:49
belgeschiedenis / history leeg bruce1980 Unlock [archief] 4 25-06-08 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.