Downgraden 6.1.1 naar 6.0? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Hoe zou ik mijn iphone kunnen downgraden? Ik werkte constant met firmware 5.1.1 en ben geupdate, alleen deze ging meteen door naar 6.1.1 (die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgraden 6.1.1 naar 6.0?
Goedendag,
Hoe zou ik mijn iphone kunnen downgraden? Ik werkte constant met firmware 5.1.1 en ben geupdate, alleen deze ging meteen door naar 6.1.1 (die vandaag is gereleased voor de 4s) Ik wil graag jailbreaken met Evasion dus ik zal moeten downgraden.. Hoe kan ik dit bewerkstelligen om succesvol een evasion jailbreak toe te passen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens de eerste berichten op twitter is 6.1.1 perfect te jailbreaken met de evasi0n tool...
Edit... Planetbeing tweeted: Apple released 6.1.1 for the 4S only today. The JB still works fine. We will release an updated evasi0n that recognizes it as supported. Nog ff wachten op een nieuwe evasi0n tool die ook 6.1.1 herkend...
Ignorance can easily be overcome... Stupidity is forever... Laatst gewijzigd door Wally©; 11-02-13 om 23:29. |
|
|||
|
|||
evasion tool herkend mn foon niet omdat er al 6.1.1 op staat..
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk niet...
Maar d'r komt een 4de versie van evasi0n die 6.1.1 wel herkent... Hier de zaken volgen of op twitter (@evad3rs) |
|
|||
|
|||
Snap ik, maar is er geen mogelijkheid mn tel terug te zetten in zn originele 5.1.1 firmware? zoals ik hem ooit kreeg...
bij iedere recovery gaat hij terug in 6.1.1 en downgrades krijg ik allerlei fouten 3194 of 1600.. |
|
||||
|
||||
Nope...even geduld en je kan je 4S weer naar hartelust pimpen...
Hou evasi0n.com in de gaten... |
|
||||
|
||||
Nog niet, maar als er een manier komt heb je in ieder geval wel je SHSH op Cydia staan (aangezien je jailbroken was op 5.1.1).
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Evasi0n doet inderdaad zijn ding en na gebruik staat ook Cydia op mijn springboard. Daarmee is, in mijn geval, ook alles gezegd! Zodra ik mijn 4S met evasi0n jailbreakt en voor de eerste keer Cydia opstart lopen mijn crashlogs vol
Ben nu voor de 3e keer aan het herstellen, hopelijk zijn het incidenten en is 3x scheepsrecht
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heeft niet echt geholpen, na install Cydia staat dit er al. Toch maar wat verder induiken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb evasion er succesvol opgezet zonder crashes en al. Mooi dat het zo werkt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Na 4e herstel zijn de assets daemon crash reports uitgebleven, echter na evasi0n wel weer de lockdown daemon meldingen. Aangezien deze betrekking hebben op activatie, ga ik er toch vanuit dat deze worden veroorzaakt door de jailbreak. |
|
||||
|
||||
@timosha Waarmee analyseer jij logs?
Ben al een dag of wat naarstig aan het speuren maar kom geen steek verder, had al een eigen topic aangemaakt, hopende op wat meer respons maar helaas Ben inmiddels wel weer wat beter ingelezen in gaande processen, ben er alleen nog niet achter wat de assets daemon precies doet.... |
|
|||
|
|||
@FridgeNL
Ik analyseer crash reports met de OS X Console. Als ik beschikking heb over de sources ook met Xcode + Symbolicate. De assets daemon wordt voor verschillende zaken gebruikt oa. tijdens een OTA update. Maar ook om apps toegang te geven tot data buiten hun Sandbox zoals foto's, contacten, enz.. |
|
||||
|
||||
That makes sense.....Telefoon heeft inderdaad problemen met de zogeheten privacy instellingen en zou dan best wel eens veroorzaakt kunnen worden door assetsd. Crashes van lockdownd zorgt ervoor dat facetime, push en iMessage niet meer functioneren en sandbox bluetool violations hebben effect op bluetooth communicatie. Ook komen er WatchDdog Timeouts voor en die stressen de idevice behoorlijk (panic.plist)
En dat allemaal na evasi0n Na een DFU recovery zie ik éénmalig ook een assets daemon crash, verder vind ik hem minder snappy. als ik hem bijvoorbeeld unlock reageert het traag, in ieder geval trager dan dat ik gewend ben. Downgraden is overigens voor de 4S niet mogelijk, heb wel al mijn blobs maar kan er niet zo veel mee op dit moment. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
downgraden naar 3.1.3/3.1.2/3.1/3.0 | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 23:27 |
iPhone: downgraden 4.0.2 naar 4.0.1 | nylezis | Jailbreak | 93 | 10-09-10 20:49 |
iPod touch: downgraden 4.0 naar 3.1.2 | lennardude | Jailbreak | 7 | 10-09-10 10:54 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
|
|