//

Jailbreak 6.1 --> Jailbreak 6.1.1

Jailbreak 6.1 --> Jailbreak 6.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door haelewyn p Kan iemand misschien bevestigen dat dit de beste manier is om het gedaan te krijgen ? Of het "de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-02-13, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haelewyn Bekijk bericht
p
Kan iemand misschien bevestigen dat dit de beste manier is om het gedaan te krijgen ?
Of het "de beste manier" is kan ik niet bevestigen omdat iedereen zo zijn eigen "beste manier" heeft

Ik doe het in ieder geval altijd zo. In plaats van Open Backup gebruik ik dan wel PkgBackup.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-02-13, 13:09
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik heb hem gewoon hersteld met de nieuwste 6.1.1. Daarna reservekopie terug gezet via itunes.
  #23  
Oud 16-02-13, 14:03
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Ik heb zopas mijn gejailbreakte iphone gewoon willen updaten en kreeg een foutmelding dat er een fout tijdens het updaten opgelopen was. Moet hem nu herstellen
  #24  
Oud 16-02-13, 14:22
koekie715 koekie715 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: naast mijn buurman
Berichten: 24
Standaard

Dat heb je als he vua de telefoon update.
  #25  
Oud 16-02-13, 14:27
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekie715 Bekijk bericht
Dat heb je als he vua de telefoon update.
het was via itunes.
  #26  
Oud 17-02-13, 11:44
Kuoi Kuoi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een OTA update is een Delta-update met alleen maar de wijzigingen. Met iTunes werkt dat iets anders.
Als ik het dus goed begrijp is bij iTunes een herstel hetzelfde als een update , en een update hetzelfde als een herstel ?

... dan is het enige verschil volgens mij dus dat je bij de eerste opstart van je iDevice bij een update niks meer moet instellen ...
en bij een herstel je dat wel moet doen via backup of instellen als nieuw toestel.

edit :
Na wat opzoekwerk kom ik erachter dat bij een "herstel" je volledige systeem wordt gewist en je dus eerst een backup moet maken.
Bij een "update" behoud je alle instellingen ,foto's ,...
Wat ik dus al wist

Bij fouten in je systeem is "herstel" aan te raden , geen fouten is een "update" OK.
Maar voor je een JB uitvoert is "herstel" eigenlijk de enige optie
  #27  
Oud 17-02-13, 11:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Bekijk bericht
edit : Na wat opzoekwerk kom ik erachter dat bij een "herstel" je volledige systeem wordt gewist en je dus eerst een backup moet maken.
Bij een "update" behoud je alle instellingen ,foto's ,...
Bij een "update" wordt er op een Mac eerst automatisch een backup gemaakt die in de laatste fase van het update proces wordt teruggezet. Hoe dat in Windows werkt weet ik niet want dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Bij een "herstel" is het beter dat je eerst een backup maakt indien dat nog kan. Na het "herstel" kan die backup dan teruggezet worden of niet.

In beide gevallen wordt iOS op een Mac volledig opnieuw geïnstalleerd. Het firmware bestand (.ipsw) is in beide gevallen even groot (ca. 800 MB) op een Mac. Of dat in Windows ook zo is weet ik niet.
  #28  
Oud 17-02-13, 20:04
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbrown Bekijk bericht
Ik heb zopas mijn gejailbreakte iphone gewoon willen updaten en kreeg een foutmelding dat er een fout tijdens het updaten opgelopen was. Moet hem nu herstellen
Voor wie het nog moet doen : dezelfde fout heb ik ook ontvangen. Gewoon altijd doorklikken op OK en doorgaan. Op het einde van het verhaal komt het goed en heb je een 6.1.1 software op de Iphone staan. Je kan die zonder probleem aanvullen met je backups (zowel Apple als Cydia) zoals in een andere thread al beschreven werd.
  #29  
Oud 17-02-13, 20:28
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Ik heb het net gedaan, kreeg uiteraard ook die error 6 dus maar herstellen gedaan. geupdated naar 6.1.1 back up terug gezet. Alleen hij zet niet automatisch al mijn gedownloade apps terug beetje jammer, Fotos en emails gelukkig wel.
__________________
Apple TV 3 QustomiZe
  #30  
Oud 17-02-13, 20:34
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Terugzetten van apps : backups restoren vanuit Itunes.
Terugzetten van Cydia apps : eerst een app downloaden uit de store, backuppen voordat je aan de update begint en daarna uiteraard ook restoren (zie hierboven).
De backups komen niet automatisch terug.. Moet je zelf doen.

Nog een oplossing : instellen als nieuwe iphone niet kiezen, maar wel een backup terugzetten uit de Icloud. Werkte prima voor mij. Zo goed als alle settings (behalve zoals altijd de APN voor internet) kwamen op die manier ook automatisch terug.
  #31  
Oud 17-02-13, 22:56
IphoneIpodTouch's schermafbeelding
IphoneIpodTouch IphoneIpodTouch is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Cupertino, bezemkast
Berichten: 214
Standaard

Uiteraard maak ik een backup voordat ik eraan begin. restore gedaan via iTunes en mijn apps kwamen echt niet terug. Verder vindt ik dit zelf geen groot probleem zolang wat ik hierboven al zei foto's en whatsapp historie maar terug gezet word.
  #32  
Oud 18-02-13, 18:20
kalerolf kalerolf is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 27
Standaard

Hmm ook ik heb mij iphone hersteld, nu wil ik de jailbreak weer toepassen maar zegt hij dat het niet geschikt is voor deze versie 6.1.1 (jailbreak 6.1)
Moet ik een nieuwe jailbreak downloaden die geschikt is voor de 6.1.1? Waar is die te vinden? Wat ik ook probeer ik kom steeds bij 6.1 uit op de downloadsite.
Wie wil mij helpen en eventueel een link naar de juiste jaibreak geven.
Dank
  #33  
Oud 18-02-13, 18:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalerolf Bekijk bericht
Wie wil mij helpen en eventueel een link naar de juiste jaibreak geven.
Dank
Versie 1.3
http://evasi0n.com/
  #34  
Oud 18-02-13, 19:11
kalerolf kalerolf is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 27
Standaard

Dank u, jailbreak succesvol.
  #35  
Oud 19-02-13, 13:49
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Te gek om er een nieuw topic over op te starten, maar sinds de upgrade naar 6.1.1 en bijpassende JB, zie ik wel degelijk verschil in de snelheid waarmee de telefoon zich verbindt met Data (zowel 2G als 3G). Een eerste indruk zegt me dat dit nu onmiddellijk gebeurt en voordien met aarzelingen en togglen van de data- en 3G- functie. Is iemand het daar mee eens of oneens ?
  #36  
Oud 19-02-13, 13:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haelewyn Bekijk bericht
Is iemand het daar mee eens of oneens ?
De iOS 6.1.1 update voor de iPhone 4S was toch bedoeld om 3G stabiliteitsproblemen op te lossen.
  #37  
Oud 19-02-13, 13:55
haelewyn haelewyn is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Oost Vlaanderen
Berichten: 33
Standaard

Daar heb je uiteraard gelijk in.
Je kan het raar vinden, maar ik ben nog altijd lichtjes verbaasd en blij tegelijk als het opzet van een firmware update ook doet waarvoor het ontworpen is. Omdat de 2G-connectiviteit er beter op geworden is, ben ik des te meer blij verrast.
Alles berust op een eerste indruk, vandaar mijn vraag of anderen vinden dat het nu inderdaad een stuk beter is of dat er toch nog haperingen zijn na eender welke actie of tijdsverloop.
Ik had uit andere reacties voordien en uit die van Apple trouwens begrepen dat het niet echt de snelheid voor het tot stand brengen van een verbinding was die ze zouden aanpakken maar eerder de stabiliteit van een connectie die al gemaakt was.
  #38  
Oud 19-02-13, 14:45
Kuoi Kuoi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch Bekijk bericht
Ik heb het net gedaan, kreeg uiteraard ook die error 6 dus maar herstellen gedaan. geupdated naar 6.1.1 back up terug gezet. Alleen hij zet niet automatisch al mijn gedownloade apps terug beetje jammer, Fotos en emails gelukkig wel.
Ik heb dat ook steeds , en als je dan de apps opnieuw 1 voor 1 installeerd zijn alle gegevens wel ingevuld en werken ze als van tevoren he.

Ik backup nu mijn apps met iTools One-stop manager of your iPhone, iPad & iPod Touch . Een handige tool , en zo kun je na herstel alle apps in 1 keer terugzetten.

BTW : Bij de iPhone 5 van mijn zoon zet de backup de apps wél terug
  #39  
Oud 19-02-13, 15:46
kalerolf kalerolf is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Bekijk bericht

BTW : Bij de iPhone 5 van mijn zoon zet de backup de apps wél terug
Bij mijn 4s gister ook gewoon,was overigens de vorige keer niet het geval. Na backup ff stekkertje er uit en opnieuw plaatsen toen werd alles netjes hersteld.
  #40  
Oud 21-02-13, 20:20
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

@haelewyn net je setup getest en kan je bevestigen dat het werkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.