Lockdown pro discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net lockdown pro geinstalleerd en wil nu mijn apps beveiligen met een wachtwoord. Als ik dan bij de instellingen lock/unlock applications:all applications aanklik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockdown pro
Ik heb net lockdown pro geinstalleerd en wil nu mijn apps beveiligen met een wachtwoord. Als ik dan bij de instellingen lock/unlock applications:all applications aanklik blijft hij bij dit scherm hangen. Iemand die weet hoe ik voor elkaar krijg dat dit programma naar behoren gaat werken? Heb een ipad3 jailbreak Ios 6.1.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 februari 2013 om 21:37 ---------- Had in een ander sub forum gemoeten stom van me. Zou iemand dit kunnen verplaatsen naar het correcte forum. Alvast bedankt en sorry voor het ongemak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Versie 2.4.4 uit de Big Boss repo zou gewoon moeten functioneren op IOS6. Misschien eens opnieuw installeren?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vervanger voor Lockdown Pro iOs5? | Jieve | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-01-12 22:16 |
ìPhone 3G spaced bij LockDown | Raicho | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-03-11 23:24 |
Lockdown springboard crash iPhone 3G | HighContrast | Jailbreak apps en thema's | 6 | 27-12-10 20:20 |
Lockdown App | Rehc | Jailbreak apps en thema's | 6 | 29-10-10 20:40 |
Lockdown-v2.0 op 2.0 16gb us heeeeelp | Victorinox 13 | Archief | 1 | 05-08-08 18:52 |
|
|