Evasi0n related : niet meer mogelijk om te bellen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Om even met de deur in huis te vallen : heb Evasi0n 1.0 onmiddellijk gelanceerd op een gloednieuwe iPhone 5 (zaterdag gekocht en maandag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Evasi0n related : niet meer mogelijk om te bellen?
Hi,
Om even met de deur in huis te vallen : heb Evasi0n 1.0 onmiddellijk gelanceerd op een gloednieuwe iPhone 5 (zaterdag gekocht en maandag was 'm jailbroken) en alles loopt nogal gesmeerd. Ook ondertussen 1.0.2 via Cydia binnengekregen... Maar ik heb toch iets "raars" opgemerkt : ik merk namelijk dat ik soms niet meer kan bellen en dat ik eens moet rebooten eer ik terug calls kan ontvangen (of uitgaande nummers kan bellen). Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Weet niet als dit van belang is maar ik zit dus bij Telenet (Belgische provider). Het gekke is : ik zie wel een volle "connectie"-bar links en ik kan ook probleemloos surfen op 3G maar bellen is dus onmogelijk zodra het probleem optreedt. Wat valt er nog te zeggen : de reden van de JB v mijn iPhone 5 was de mogelijkheid om te "themen" dus ik heb mijn iPhone5 serieus getweaked met nieuwe graphics (eigen creaties) en fonts en respring na elke verandering. Misschien dat de "resprings" er iets mee te maken hebben? Bedankt alvast! /dimi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Evasi0n jailbreak: Problemen met geluid bij bellen | jurrian | Jailbreak | 2 | 10-02-13 16:16 |
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? | Elfje76 | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 23:14 |
Na gebruiken BossPrefs bellen niet meer mogelijk? | Janner | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-02-09 19:17 |
Bellen niet mogelijk | mvveelen | iPhone algemeen | 7 | 30-12-08 12:02 |
Bellen en ophangen niet meer mogelijk. | t!mmy | iPhone algemeen | 3 | 24-08-08 16:02 |
|
|