Bellen en ophangen niet meer mogelijk. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb een aantal problemen met mijn iPhone 3G (2.01 JB). Na mijn Jailbreak heb ik de onbetaalde versie van Super Monkey Ball ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen en ophangen niet meer mogelijk.
Hallo allen,
Ik heb een aantal problemen met mijn iPhone 3G (2.01 JB). Na mijn Jailbreak heb ik de onbetaalde versie van Super Monkey Ball geïnstalleerd. SMB werk nu perfect maar door het aanpassen van de schrijf rechten lijkt Installer 4 recht problemen te hebben en Cydia start niet eens meer op... Maar tot overmaat van ramp sluit mijn bel app al naar 5 seconden af. Ik kan enkel via contacten bellen, maar ophangen kan niet... Is dit bij één van u allen bekend? bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ok, Cydia heb ik nu aan de praat.
Citaat:
(daarvoor alleen een permissie dialoog) |
|
|||
|
|||
verwijder super monkey ball en de rechten weer goed zetten
en dan rebooten |
|
|||
|
|||
Ok ALLES is weer goed!
veel uitzoek werk maar het werkt! Installer repareren: Citaat:
Ik weet niet wat het programma doet, maar het zorgt ervoor dat je niet meer kan bellen.... (Installer -> Kate) Uiteindelijk hoeft Super Monkey Ball er niet af. Slodo, bedankt voor je tijd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik niet meer ophangen tijdens een gesprek!! | iMafia75 | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:37 |
Wel bellen , niet ophangen met iPhone 4 | wes1880 | iPhone algemeen | 1 | 05-08-10 21:45 |
Bellen zonder kunnen ophangen | spysical | Archief | 6 | 23-03-09 23:08 |
Na gebruiken BossPrefs bellen niet meer mogelijk? | Janner | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-02-09 19:17 |
Bellen niet mogelijk | mvveelen | iPhone algemeen | 7 | 30-12-08 12:02 |
|
|