Ipad1 5.11 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Net mijn Ipad van jailbroken 5.01 naar de voor de Ipad1 laatste versie 5.11 geüpgraded. Deze is niet met evasion te jailbreaken maar nog met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad1 5.11 jailbreak
Net mijn Ipad van jailbroken 5.01 naar de voor de Ipad1 laatste versie 5.11 geüpgraded.
Deze is niet met evasion te jailbreaken maar nog met absinthe (2.04) Ip mijn Imac en ook op mijn Macbook wil het programma niet meer lopen. Na opstarten direct verdwenen. Is er iets met Absinthe? Of moet ik nog een windows machine opstarten....? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dat ook niet werkt dan gebruik RedSn0w |
|
|||
|
|||
Citaat:
De tekst die bij openen via de contents in terminal verschijnt is: MacBook-Pro-van-Dick-Verschoor:~ dick$ /Applications/Absinthe.app/Contents/MacOS/Absinthe ; exit; logout Op enigerlei wijze sluit hij dus direct af.... Maar wist niet dat redsnow ook nog werkte voor de Ipad1 met 5,1.1 Dank voor de tip, ga ik daarmee maar eens proberen. Blijft mij wel een raadsel waarom absinthe niet meer werkt..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad1 en ios6 | Nicolemar | iPad algemeen | 4 | 21-09-12 11:26 |
iPad: Newbie: is er nou jailbreak ipad1 5.0.1 | Pionus | Jailbreak | 5 | 18-12-11 16:00 |
Navigeren op iPad1+Wi-Fi | Rick45 | iPad algemeen | 1 | 14-07-11 22:53 |
Wi-Fi iPad1 verdwenen | worldinmove | iPad algemeen | 11 | 03-07-11 02:43 |
|
|