Redsnow helpt me niet uit Recovery mode. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik had een gejailbreakte iPhone 3gs, wilde op iTunes de nieuwste versie downloaden maar nu zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Redsnow helpt me niet uit Recovery mode.
Hallo,
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik had een gejailbreakte iPhone 3gs, wilde op iTunes de nieuwste versie downloaden maar nu zit ik in de problemen. Mijn iPhone blijft maar in Recovery Mode staan en ik kom er ook niet meer uit, Redsnow lijkt mij ook niet te kunnen helpen omdat ik niet op 'next' kan klikken. Hoe los ik dit op? Mvg, Jelle. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer TinyUmbrella eens om uit Recovery Mode te geraken.
|
|
|||
|
|||
Lijkt ook niet veel te werken...
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Dit lijkt ook niet te werken... Iemand die me verder kan helpen?
Hij start zegmaar elke keer opnieuw op en dan verschijnt het apple logootje en vervolgens het iTunes logo. |
|
|||
|
|||
Geeft iTunes een melding/error als je connect?
|
|
|||
|
|||
Het is me uiteindelijk gelukt door een bepaald regeltje uit de 'host' te halen. Op de een of andere manier kon ik toen wel herstellen via iTunes en is het dus gefixt.
Hier mag een slotje op. Bedankt voor de hulp! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer 91 ofzo dat is een chinees programma waar je heel veel mee kunt
o.a uit die recorvery modus komen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone komt niet uit recovery mode | joj3 | Jailbreak | 7 | 15-03-14 19:06 |
Niet meer uit recovery mode | iMafia75 | iPhone algemeen | 0 | 09-04-11 17:33 |
Iphone gaat niet uit recovery mode | bokkie14 | iPhone algemeen | 13 | 05-02-11 17:24 |
Wil niet uit recovery mode | Y-Less | Archief | 2 | 02-12-08 08:20 |
Help! Ik kom niet uit recovery mode | aernout | Unlock [archief] | 37 | 03-12-07 16:09 |
|
|