Cydia instellingen ´´overzetten´´ discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al 2 jaar een ipod 4g. Ik gebruik cydia nu al een tijdje en heb er veel nieuwe cources op gezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia instellingen ´´overzetten´´
Hallo,
Ik heb al 2 jaar een ipod 4g. Ik gebruik cydia nu al een tijdje en heb er veel nieuwe cources op gezet en veel tweaks. Nu heb ik een ipad mini maar ik zit nu met het volgende probleem. Moet ik het uren werk over doen om alle tweaks, cources ed er opnieuw op te zetten of is er ook iets voor waardoor ik ze kan overdragen? MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk zal maar een deel van de tweaks van je iPod 4g werken op je iPad mini, en het is waarschijnlijk meer werk om uit te vinden welke tweaks crashen dan om alles opnieuw te selecteren in cydia.
Het kan wel handig zijn om de sources van je iPod over te zetten. Hier is vast een pakket voor te vinden met de zoekfunctie in cydia of met Google. Google kan je ook een top 10 van de meestgebruikte sources geven die bijna alle pakketten wel bevatten. Succes. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia apps overzetten | lambermond | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-02-13 13:57 |
Cydia apps overzetten en Jailbreaken. | puto | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-03-11 01:25 |
Waar installeert Cydia instellingen extra's | Afstkla | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-07-10 13:40 |
ipad instellingen cydia apps | ricardog | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-06-10 16:54 |
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen | sniffertje | Archief | 1 | 27-04-10 17:06 |
|
|