//

Cydia instellingen ´´overzetten´´

Cydia instellingen ´´overzetten´´ discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al 2 jaar een ipod 4g. Ik gebruik cydia nu al een tijdje en heb er veel nieuwe cources op gezet en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-13, 19:11
JailbreakIpod JailbreakIpod is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Question Cydia instellingen ´´overzetten´´

Hallo,

Ik heb al 2 jaar een ipod 4g. Ik gebruik cydia nu al een tijdje en heb er veel nieuwe cources op gezet en veel tweaks.

Nu heb ik een ipad mini maar ik zit nu met het volgende probleem. Moet ik het uren werk over doen om alle tweaks, cources ed er opnieuw op te zetten of is er ook iets voor waardoor ik ze kan overdragen?

MVG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-13, 02:35
EdoubleDee EdoubleDee is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 58
Standaard

Waarschijnlijk zal maar een deel van de tweaks van je iPod 4g werken op je iPad mini, en het is waarschijnlijk meer werk om uit te vinden welke tweaks crashen dan om alles opnieuw te selecteren in cydia.
Het kan wel handig zijn om de sources van je iPod over te zetten. Hier is vast een pakket voor te vinden met de zoekfunctie in cydia of met Google. Google kan je ook een top 10 van de meestgebruikte sources geven die bijna alle pakketten wel bevatten.

Succes.
  #3  
Oud 07-04-13, 09:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JailbreakIpod Bekijk bericht
Moet ik het uren werk over doen om alle tweaks, cources ed er opnieuw op te zetten of is er ook iets voor waardoor ik ze kan overdragen?
Dan kan met PKGBackup of Aptbackup. Hoe dat moet is al vaker beschreven op het forum. Gebruik de zoekfunctie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
cydia apps overzetten lambermond Jailbreak apps en thema's 1 10-02-13 13:57
Cydia apps overzetten en Jailbreaken. puto Jailbreak apps en thema's 0 18-03-11 01:25
Waar installeert Cydia instellingen extra's Afstkla Jailbreak apps en thema's 1 05-07-10 13:40
ipad instellingen cydia apps ricardog Jailbreak apps en thema's 2 07-06-10 16:54
Backup apps / Cydia / SMS / notes / instellingen sniffertje Archief 1 27-04-10 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.