Fm transmitter via Wi-Fi chip discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb ooit eens ergens gelezen dat volgens mij via de Wi-Fi chip van de iphone een fm signaal kan worden ontvangen (en verzonden?) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat volgens mij via de Wi-Fi chip van de iphone een fm signaal kan worden ontvangen (en verzonden?) zijn er al apps voor in cydia die dit kunnen ? want het lijkt me ideaal om gewoon muziek over fm te streamen zonder de bijkomst van accesoires en in theorie zou het dus mogelijk moeten zijn ![]() alvast bedankt, Kloknibor |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
In theorie is het dus mogelijk wat jij wil maar in de praktijk niet. Ook niet met een tweak uit Cydia. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-04-13 om 11:21. Reden: Antennelengte foutief berekend |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Dan zou het in theorie moeten werken
![]() De draadjes van de oortjes kunnen gebruikt worden als antenne, zoals bij sommige Nokiaatjes, als men er in slaagt om deze ontkoppeld (LC-kring) aan te sluiten aan de radiochip. Een kleine uitdaging dus, maar niet per definitie onmogelijk ![]() |
![]() |
Labels |
cydia, radio, transmit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth FM-transmitter | iPho(w)ner | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 01-12-10 17:24 |
fm transmitter icorner.nl | Lowermate | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 10-01-10 00:21 |
FM transmitter en FM Koptelefoon | frankey | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-11-09 20:04 |
FM transmitter | Denzy | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 15-08-09 18:57 |
fm transmitter | rikkie123 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-10-07 18:41 |
|
|