Fm transmitter via Wi-Fi chip discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb ooit eens ergens gelezen dat volgens mij via de Wi-Fi chip van de iphone een fm signaal kan worden ontvangen (en verzonden?) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fm transmitter via Wi-Fi chip
hallo,
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat volgens mij via de Wi-Fi chip van de iphone een fm signaal kan worden ontvangen (en verzonden?) zijn er al apps voor in cydia die dit kunnen ? want het lijkt me ideaal om gewoon muziek over fm te streamen zonder de bijkomst van accesoires en in theorie zou het dus mogelijk moeten zijn alvast bedankt, Kloknibor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In theorie is het dus mogelijk wat jij wil maar in de praktijk niet. Ook niet met een tweak uit Cydia. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-04-13 om 11:21. Reden: Antennelengte foutief berekend |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan zou het in theorie moeten werken Men moet er dan wel in slagen om de modem firmware aan te passen en opnieuw te flashen. Geen enkel probleem als de broncode van de modem firmware beschikbaar is en Apple toestaat dat men nieuwe modem firmware installeert.
De draadjes van de oortjes kunnen gebruikt worden als antenne, zoals bij sommige Nokiaatjes, als men er in slaagt om deze ontkoppeld (LC-kring) aan te sluiten aan de radiochip. Een kleine uitdaging dus, maar niet per definitie onmogelijk |
Labels |
cydia, radio, transmit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth FM-transmitter | iPho(w)ner | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 01-12-10 17:24 |
fm transmitter icorner.nl | Lowermate | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 10-01-10 00:21 |
FM transmitter en FM Koptelefoon | frankey | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-11-09 20:04 |
FM transmitter | Denzy | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 15-08-09 18:57 |
fm transmitter | rikkie123 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-10-07 18:41 |
|
|