FM transmitter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Misschien is deze vraag al eens gesteld, maar ik vind ze niet zo direct Ik heb net een tweedehands wagen gekocht waarin een FM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FM transmitter
Hallo
Misschien is deze vraag al eens gesteld, maar ik vind ze niet zo direct Ik heb net een tweedehands wagen gekocht waarin een FM transmitter voor Ipod aanwezig is. Nu wanneer ik mijn Iphone aansluit op de transmitter krijg ik de volgende melding: "opladen wordt niet ondersteunt". Wilt dit zeggen dat de transmitter wel werkt met een Iphone maar dat ik het misschien verkeerd instel? Alvast bedankt Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth FM-transmitter | iPho(w)ner | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 01-12-10 17:24 |
Fm Transmitter Ios 4 | raweimer | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-08-10 22:31 |
fm transmitter icorner.nl | Lowermate | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 10-01-10 00:21 |
FM transmitter en FM Koptelefoon | frankey | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-11-09 20:04 |
fm transmitter | rikkie123 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-10-07 18:41 |
|
|