//

Probleem met iPod // Logitech Anywhere 2

Probleem met iPod // Logitech Anywhere 2 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb laatst voor mn iPod Touch 2G een Logitech Anywhere 2 sound dock aangeschaft. In het begin was alles normaal. Je kon hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-08-09, 18:41
gekkehugo gekkehugo is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard Probleem met iPod // Logitech Anywhere 2

Hoi,

Ik heb laatst voor mn iPod Touch 2G een Logitech Anywhere 2 sound dock aangeschaft. In het begin was alles normaal. Je kon hem met de afstand bediening bedienen, met de dock en met de iPod zelf dan. Maar sinds dat die de 1e keer leeg was, en ik hem met ipod erin en al aangesloten heb op het netstroom kan dit niet meer. Met de afstand bediening en het dock kan ik enkel nog het volume regelen. En de rest moet ik op de iPod zelf doen. Op de iPod zelf is het volume niet meer te regelen. Dit balkje is gewoon verdwenen. Ik kan de shuffle knop op het dock indrukken, gaat wel branden dat die aan is maar op de iPod verandert niks en het werkt ook niet.
Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?
Verder zit er wel heel mooi geluid in en werkt het echt perfect!

Gr Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met wekker,appstore en ipod! kadim_nr1 iPhone algemeen 2 25-08-10 14:14
Logitech Pure-Fi Express Plus en iPod touch (met hoesje) marcovk iPhone accessoires en onderdelen 5 20-05-10 20:02
Probleem met machtigen van iPod Casper_NL Archief 2 05-04-10 22:08
Logitech MM32 portable speaker compatible met Iphone?? Dr34mer iPhone accessoires en onderdelen 1 24-06-08 00:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.