iOS 6.1.2 ipv 6.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai allemaal, ik heb een vraag. Ik heb al een hele tijd een jailbreak op ios 5, maar wil graag over op ios 6. Nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 6.1.2 ipv 6.1.3
Hai allemaal,
ik heb een vraag. Ik heb al een hele tijd een jailbreak op ios 5, maar wil graag over op ios 6. Nou werkt een jailbreak niet als ik overstap op ios 6.1.3 dus wil ik graag updaten naar ios 6.1.2. Ik heb deze firmware al gedownload maar als ik hem wil gebruiken gebeurd er niks. Wat moet ik nu doen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nooo dat meen je niet.. ik zag al dat naar ios 6.1.3 upgraden en dan downgraden geen optie is..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou evengoed bedankt Timosha! Weer even wat wijzer.. even wachten dan maar op de jailbreak voor ios 6.1.3 of hoger.
Nog 1 vraag.. als ik nu gewoon upgrade naar ios 6.1.3 dan gaat mijn jailbreak er vanaf maar verder is hij dan weer helemaal normaal toch? Ik heb een reservekopie... Ik wil dus weten of ik als ik dat doe wel alles goed doe! |
|
|||
|
|||
Yep, als je met iTunes een update naar iOS 6.1.3 doet is de jailbreak weg. Een backup met jailbreak restanten van iOS 5.1.1 zet je beter niet terug want dat kan voor onverklaarbare problemen zorgen.
|
|
|||
|
|||
Je bent geweldig! Bedankt voor je hulp!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dit is mijn eerste jailbreak, als ik dus ooit firmwire update, moet ik zoiezo al mijn tweaks opnieuw downloaden/installeren? das ook telkens een hele boel dan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik niet geschreven Het ging over de backup die met iTunes/iCloud gemaakt werd (en die jailbreak restanten aan boord heeft). Het ging niet over een backup van Cydia tweaks/apps.
|
|
|||
|
|||
ok ty dan weet ik genoeg
|
|
|||
|
|||
hoi vraagje is er nu wel een jailbreak voor de iphone 3gs 6.1.3 ja of nee zo ja waar kan ik die dan het beste vinden gr
|
|
|||
|
|||
Er is voor iOS 6.1.3 een hybride tethered jailbreak voor de iPhone 3GS en een untethered voor de 3GS met oude bootrom.
Kijk op de blog van het iPhone Dev Team: Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom 6.1.3 Non-jb? Is mijn iPod wat sneller (256mb ram is niks tegenwoordig). |
|
|||
|
|||
Ik wel, daarom waarschuw ik er ook voor Launch Deamons/Agents en Property Lists van tweaks worden meegenomen in de backup en die kunnen na een restore op een iDevice zonder JB problemen veroorzaken. En nog een paar dingetjes....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens werkt alles verder prima. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wie kan mijn helpen met een jailbreak of waar kan ik een goede uit lech vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Updaten naar ios 5 ipv ios 6 | herg123 | iPhone algemeen | 1 | 20-02-13 12:02 |
ios4.2.2 na ios5.1.1 ipv ios 6 | ashey | Archief | 3 | 07-10-12 00:07 |
Windows: Appstore US ipv NL | Johan31051970 | iTunes | 2 | 11-02-12 20:19 |
Upgrade naar iOS 4 ipv 4.0.2 | ggrassi | iPhone Apps | 7 | 27-08-10 11:52 |
name ipv provider | gaming boy | Archief | 1 | 06-04-09 04:08 |
|
|