Appstore US ipv NL discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal Vandaag onze Iphone 3GS gekregen en druk aan het spelen geweest. Alles werkt alleen hebben we het probleem in Itunes dat we automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore US ipv NL
Hallo Allemaal
Vandaag onze Iphone 3GS gekregen en druk aan het spelen geweest. Alles werkt alleen hebben we het probleem in Itunes dat we automatisch doorgestuurd worden naar de Appstore US. Dit is gebeurt nadat we ons Email adres hadden ingevoerd (Gmail.com) Hoe kunnen we dit terug zetten dat we gewoon weer in de NL appstore kunnen komen. We hebben Itunes opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Wie o wie ? Alvast bedankt Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In iTunes uitloggen uit de App Store en met het juiste Apple ID inloggen in de App Store NL.
|
|
|||
|
|||
Dank voor de tip.
Maar .... door een en ander door te neuzen en hier en daar eens te klikken, kwam ik terecht in het Itunes profiel. Daar stond (op een op andere manier) dan mijn land de US was. Dit terug gezet naar Nederland en probleem opgelost. Topic mag op slot wat mij betreft. |
Labels |
appstore, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Edge ipv GPRS | Chrisl | iPhone algemeen | 6 | 22-02-11 18:12 |
telefoonnummer ipv naam | schmeink | iPhone algemeen | 5 | 24-09-10 20:48 |
name ipv provider | gaming boy | Archief | 1 | 06-04-09 04:08 |
piepjes ipv ringtones | friesbertie | Ringtones en Wallpapers | 0 | 28-01-09 16:18 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|