telefoonnummer ipv naam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een gek probleempje, als een contactpersoon mij belt of sms-t, dan zie ik geen naam maar alleen een nummer heel vervelend wie heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonnummer ipv naam
ik heb een gek probleempje,
als een contactpersoon mij belt of sms-t, dan zie ik geen naam maar alleen een nummer heel vervelend wie heeft er voor mij de gouden tip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het je helpt, maar bij mijn Nokia was dit het geval als ik het nummer dubbel in mijn contactlijst had staan, dus bij twee contacten.
Hoe dit bij de iPhone werkt weet ik niet, agz mijn iPhone 4 abbo nog niet ingegaan is en dit mijn eerste iPhone is.
|
||||
|
||||
Citaat:
@OP Er moet dan toch een verschil zijn tussen het nummer die je hebt opgeslagen en het nummer waarmee je contactpersoon belt of sms-ed. |
|
|||
|
|||
ik heb al het eea geprobeerd,
0031 +31 06 ik krijg het vermoeden dat het aan een thema kan liggen, maar wet het niet zeker even testen maar edit: het gebeurd dus niet bij alle contactpersonen |
|
|||
|
|||
iemand nog meer ideeën ?
ik krijg ook dubbele smsjes, het antwoord is een nieuw 2e bericht |
|
|||
|
|||
ik denk dat het opgelost is, ik heb alle contacten een +31 nummer gegeven
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
Naam bij onbekend telefoonnummer | maartenmelissen | iPhone Apps | 1 | 21-01-10 23:39 |
Telefoonnummer invoeren | Coolice | iPhone algemeen | 5 | 12-08-09 19:03 |
Telefoonnummer in Contacten | Jakiie | iPhone algemeen | 1 | 20-01-09 23:03 |
Tonen naam persoon die belt ipv nummer | Eagleman | Unlock [archief] | 8 | 03-04-08 11:58 |
|
|