Telefoonnummer invoeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een iPhone 3G S aangeschaft met OS 3.0. Als ik telefoonnummers wil invoeren dan wordt het netnummer verkeerd tussen haakjes gezet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummer invoeren
Sinds kort heb ik een iPhone 3G S aangeschaft met OS 3.0. Als ik telefoonnummers wil invoeren dan wordt het netnummer verkeerd tussen haakjes gezet. Bijvoorbeeld (0464) xxx in plaats van (046) 4xxx. Ik heb ook al 0031 of +31 ervoor gezet. Weet iemand een oplossing hiervoor? Graag duidelijke uitleg.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij ben ik de enige die dit probleem heeft. Kan niemand mij verder helpen???
|
|
|||
|
|||
bij mij is het verholpen als je er +31 voor zet. misschien is je locatie niet ingesteld op nederland?
|
|
|||
|
|||
De locatie is ingesteld op Nederland.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja.
Het valt me op dat 010, 020, 030 enz. wel goed gaat, maar als het derde cijfer van de netnummer geen 0, dan pakt ie automatisch 4 cijfers die tussen () geplaatst worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Invoeren | wvy | iPad algemeen | 67 | 11-07-10 14:16 |
Email account invoeren??? | richardiPhonepoldervaart | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 00:23 |
Telkens opnieuw invoeren | Djosjowa | Wi-Fi | 2 | 22-12-09 07:45 |
Vreemd gedoe met invoeren van telefoonnummer | djarend | iPhone algemeen | 0 | 03-12-08 16:59 |
Simkaart invoeren | dayslover | Archief | 8 | 23-08-08 17:43 |
|
|