jailbrake iphone 3 G zinvol? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo kenners, ik heb een tweedehands iPhone 3G 8 Gb. met 4.2.1 erop. is jailbraken dan zinvol? of is dan het maximale wel bereikt? ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbrake iphone 3 G zinvol?
Hallo kenners,
ik heb een tweedehands iPhone 3G 8 Gb. met 4.2.1 erop. is jailbraken dan zinvol? of is dan het maximale wel bereikt? ik kan nu nauwelijks apps plaatsen! gr. Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook met een jailbreak zal je op een iPhone 3G niet meer App Store apps kunnen installeren dan zonder jailbreak. Apps die bv. iOS 4.3 of hoger vereisen zal je ook met een jailbreak dus niet kunnen installeren.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij hoef je daarvoor enkel 1 plistje aan te passen via iFile. Is geen garantie dat de apps werken overigens
Laatst gewijzigd door Bubbly; 13-05-13 om 14:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bovendien staat er een dikke fout in dat linkje Als men alleen maar ProductVersion aanpast en niet ook nog de ProductBuildVersion kunnen er serieuze probleempjes ontstaan |
|
||||
|
||||
Link verwijderd!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zou je hopen dat al die blogs het ook proberen... Of ligt het misschien aan dat je het moet terug veranderen en dan respringen alvorens iets anders te doen?
Nee dat is niet mogelijk |
|
|||
|
|||
Dan moet ik maar accepteren dat ik niet alles kan.
bedankt voor de snelle service gr. Tom |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snelheid upgrade internet zinvol? | lexvo | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-08-11 18:23 |
iPhone: Update naar 3.01 nodig en zinvol? | happydaddy | Jailbreak | 6 | 12-08-09 16:09 |
|
|