4S 6.1 Restore TinyUmbrella discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een clean install te doen van mijn iPhone 4S met FW6.1. Ik heb de SHSH blobs (uitgelezen via TinyUmbrella). Echter, als ik mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S 6.1 Restore TinyUmbrella
Ik probeer een clean install te doen van mijn iPhone 4S met FW6.1. Ik heb de SHSH blobs (uitgelezen via TinyUmbrella). Echter, als ik mn iPhone aan herstel hang, krijg ik een foutmelding (11). Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Mijn dank is groot! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Duidelijk, heeft dat te maken met het nieuwe signeersysteem van Apple? Kan me herinneren dat het eerst wel kon.. Er is dus geen mogelijkheid om een clean install te doen incl. jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, je kan op dit ogenblik alleen maar herstellen naar iOS 6.1.3. Dat heeft niet alleen te maken met het APTicket maar ook met de processor. Op een iPhone 3GS en 4 kan men wel downgraden (met SHSH hashes).
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Tinyumbrella | CheesieUnion | Desktop-applicaties | 3 | 14-01-12 19:07 |
tinyumbrella-4.32.01 | patrix.jansen | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 11:27 |
iPhone: tinyumbrella-4.32.01 | patrix.jansen | Jailbreak | 3 | 07-05-11 20:35 |
iPhone 4: TinyUmbrella | berndbousard | Unlock | 1 | 06-02-11 15:02 |
iPod touch: TinyUmbrella | axxo | Jailbreak | 7 | 19-08-10 01:10 |
|
|