extensies kwijt in menu instellingen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd is het menu extensies niet meer zichtbaar bij instellingen. Heb tot nu toe geprobeerd: opnieuw installeren preferenceloader mobile substrate opnieuw geinstalleerd instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
extensies kwijt in menu instellingen
Sinds enige tijd is het menu extensies niet meer zichtbaar bij instellingen.
Heb tot nu toe geprobeerd:
ik zie activator niet, sbsettings, Tsprotector Ook werken iapcracker en xcon niet meer. Ziggoapp kan ik helaas niet meer gebruiken. Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen?? Ik heb helaas geen shsh blobs (om te restoren)opgeslagen en kan alleen blobs vinden van 5.1.1 maar stich lukt niet in redsnow, heb ook begrepen dat het niet mogelijk is in andere forums. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens een hard reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!
Had ik nog niet geprobeerd, helaas werkt dit ook niet Nog andere ideeën? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apn instellingen menu vrijgeven mogelijk? | frenske1973 | Odido (T-Mobile) | 3 | 10-05-13 09:54 |
iBook extensies converteren | besiktas97 | iPad algemeen | 2 | 21-02-13 12:41 |
Facetime niet aanwezig in Instellingen menu | bertoes | iPhone algemeen | 3 | 29-01-13 17:25 |
cydia apps komen niet meer voor bij menu instellingen | kadirnl70 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-04-12 23:10 |
Geen menu voor handmatige apn-instellingen in iOS4(oplossing) | mariusmes | iPhone algemeen | 25 | 16-10-11 00:43 |
|
|