iPhone 4 van 4.1.2 naar 6.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog een iphone4 liggen, met firmware 4.1.2. Deze is gejailbreakt. En gebruik hem nog regelmatig. Echter wil ik hem nu upgraden naar 6.1.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 van 4.1.2 naar 6.1.2
Ik heb nog een iphone4 liggen, met firmware 4.1.2. Deze is gejailbreakt. En gebruik hem nog regelmatig.
Echter wil ik hem nu upgraden naar 6.1.2 en weer jailbreaken. Omdat die behoorlijk traag is geworden. Ik heb voor zover ik weet geen shsh-blogs, dus vroeg mij af of het toch mogelijk is deze te upgraden naar 6.1.2 en/of de shsh-blogs alsnog veilig te stellen. Of heeft er iemand tips, om te zorgen dat de iphone weer minder traag wordt. Ik wil graag de jailbreak die erop zit sowieso behouden. Tips of aanwijzingen zijn welkom. Bedankt alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie. Is er een andere mogelijkheid om hem alsnog wat vlotter te krijgen? want ligt denk ik aan de jailbreak. Die zit er nu iets van 2 jaar op.
Of kan ik hem naar een lagere firmware als 6.1.2 upgraden. En dan Jailbreaken? Of moet ik gewoon wachten op de eerste volgende nieuwe jailbreak? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De eerstvolgende nieuwe jailbreak zal wel voor iOS 7.x.x zijn (vrees ik). |
|
|||
|
|||
Upgraden naar 6.1.3, en dan een tethered jailbreak via redsn0w doen.
Een untethered jailbreak is nu even niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal er vanavond als ik thuis naar kijken. Waar precies in cydia kan ik dat vinden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat moet ik dan doen als de telefoon uit zou gaan? Vanwege een lege batterij bijvoorbeeld. Dan moet die weer aan de laptop en weer een jailbreak doen? Of kan ik hem gewoon door aan de laptop te koppelen direct opstarten? En hier is ook steeds een internetverbinding voor nodig neem ik aan? Dit vraag ik omdat ik volgende maand op vakantie ga. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal mijn best doen om een lege batterij te voorkomen Edit: is er wel steeds een internetverbinding nodig? Laatst gewijzigd door pompino; 12-06-13 om 14:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten gegevens van iPhone 3GS naar 4 en van 4 naar iPhone 5? | yannickvanhex | iPhone algemeen | 1 | 18-10-12 16:44 |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|