Semi-Restore nergen te vinden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 en wil graag Semi-Restore gebruiken, maar de OSX versie is niet te downloaden via de website, die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Semi-Restore nergen te vinden
Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 en wil graag Semi-Restore gebruiken, maar de OSX versie is niet te downloaden via de website, die link is down. Als ik zoek naar mirrors kom ik alleen maar op de links uit van de officiele site (Semi-Restore for iOS 5.0 to 6.1.2 - Direct Download Links).
Kan iemand me aub de OSX versie ergens uploaden of sturen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi,
heb je een pm gestuurd met de link. Mvg |
|
||||
|
||||
Nie te snel semi-restore gebruiken...
Als je weet waar het probleem zit kunnen wij misschien helpen...
|
|||
|
|||
Inmiddels een versie ontvangen, waarvoor dank!
Maar helaas loste het mijn probleem niet op. Het gaat om het volgende: Ik heb een iPhone 5 iOS 6.1 met jailbreak welke naar fabrieksinstellingen wilde terugzetten. Op de iPhone zelf ben ik hier naartoe genavigeerd, maar kwam er later achter dat hij dan in een loop blijft hangen op draaiende cirkeltje. Vervolgens geprobeerd met Semi-Restore dus, maar dit werkt niet omdat de iPhone niet herkend wordt door mijn computer als ik hem eraan hang met de USB kabel. Nu zou ik hem gewoon uit en aan kunnen zetten of naar DFU mode gaan, maar dat lukt niet omdat mijn powerknop kapot is (welke ik dus ging laten maken en daarvoor deed ik het herstel). Mijn computer en iTunes herkennen de iPhone dus niet en hij doet simpelweg niks meer dan het cirkeltje laten ronddraaien. Wat kan ik hier aan doen? (jailbreak verliezen en/of upgraden naar hogere firmware heb ik geen probleem mee als dat moet gebeuren, ik heb alles goed gebackupped, dus helemaal wissen is ook geen probleem) |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Laat maar zitten. Ik zie net dat je geen harde reset kan uitvoeren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
btw: is topic titel op een manier te veranderen? |
|
||||
|
||||
D'r is een mogelijk om je iPhone in DFU te zetten zonder powerknop...
Maar zelfs dit gaat je niet helpen omdat je iPhone niet meer herkend wordt... Binnenbrengen en de powerknop laten fixen...Er wordt dan door apple zelf een restore gedaan naar de recentste versie... Je jailbreak ben je dan wel kwijt...tot er een nieuwe uitkomt... |
|
|||
|
|||
Dat ik die jailbreak kwijt ben maakt me niet uit.
Maar als ik hem naar de Apple Store breng, maakt het dan niet uit dat hij gejailbreakt is/was? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Maar gaat Apple dat wel zien, aangezien je toestel toch niet meer te booten is?
|
|
|||
|
|||
Gelukkig heeft het zichzelf opgelost.
Toen de batterij leeg was en ik hem aan de stroom hing, startte hij weer gewoon op. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zit me al de hele avond rot te zoeken naar dat bestand, is er iemand die het misschien ook naar mij kan opsturen ? ik gebruik het omdat ik een iphone 4s 5.1 draai met jailbreak
heel erg bedankt alvast |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://www.mediafire.com/?7x9au6674bdu69w |
|
|||
|
|||
Op de officiële website is Semi-Restore voor OS X niet meer beschikbaar.
Semi-Restore for iOS 5.0-6.1.2 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Denk niet dat itunes een probleem gaat geven, anders via SSH
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
semi-tethered | otieboy | iPhone algemeen | 2 | 21-07-13 13:17 |
Alle iDevices: Semi-Restore... | Wally© | Jailbreak | 10 | 26-06-13 20:26 |
Alle iDevices: Semi-Restore | Bubbly | Jailbreak | 1 | 04-05-13 08:47 |
|
|