Semi-Restore nergen te vinden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespikie Denk niet dat itunes een probleem gaat geven, anders via SSH Semi-Restore en jailbreak tools zoals Absinthe en evasi0n gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Diegenen die bijvoorbeeld gaan spelen met custom firmware zullen het als eerste merken. Ik ga het hier bij laten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eergisteren semi restore vd officiële site gehaald om mijn 6.1.2 jb op te schonen.
Het leek best aardig te gaan en de foon wordt redelijk schoongeveegd. Zo zijn de cydia tweaks er netjes vanaf net als de apps en media. Toen ik echter de foon aan iTunes hing, werd er bijna 8gb bezet gehouden door "other" data. Via ssh kwam ik erachter dat semi restore heel veel data in root/var/mobile2 gooit. Knap onhandig. Ik durf deze mobile2 nog niet helemaal te verwijderen, dus stukje bij beetje weer ruimte maken. Baal er nog steeds van dat ik de blobs voor 6.1 heb maar niet voor 6.1.2. Resetten naar fabrieksinstellingen resulteerde idd in een 2 dagen spinnend bolletje maar daarna kon ik gelukkig weer gewoon starten. |
|
|||
|
|||
Je kan de 6.1.2 blobs nog krijgen als 6.1.2 op je toestel staat. Volgens mij moet je dan ifaith gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Via iSHSHit kun je ook de 6.1.2 blobs uit Cydia peuteren. Als ik deze toevoeg aan TU en een de TSS start krijg ik echter een 4014 foutmelding. Geen idee wat dat is maar de algemeen geldende opinie is dat de blobs 6.0-6.1.2 van Cydia corrupt zijn.
Tough cookie |
|
|||
|
|||
iTunes fouten 3000, 4014 en 4027 zijn redelijk nieuw. Een mogelijke oorzaak is een "failed random SHSH generation" die nieuw is in iTunes 11.1
De SHSH hashes worden nu niet meer berekend met data uit het ipsw BuildManifest. |
|
|||
|
|||
Ehh, en nu in begrijpelijk Nederlands?
|
|
||||
|
||||
^
Helaas pindakaas