//

IOS 7: welke jailbreaktweaks mis je écht nog?

IOS 7: welke jailbreaktweaks mis je écht nog? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Met IOS 7 zijn er een aantal nieuwigheden bijgekomen waarvoor ik vroeger een jailbreaktweak gebruikte. Op mijn iphone had ik o.a. SBSETTINGS (zit in IOS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-13, 13:53
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard IOS 7: welke jailbreaktweaks mis je écht nog?

Met IOS 7 zijn er een aantal nieuwigheden bijgekomen waarvoor ik vroeger een jailbreaktweak gebruikte. Op mijn iphone had ik o.a. SBSETTINGS (zit in IOS 7 = Control Center) en FullscreenForSafari (fullscreen browsen zit ingebakken in IOS 7).

Daarnaast had ik een heleboel tweaks die niet "levensnoodzakelijk" waren en die maakten dat mijn iphone trager werd.

Nu heb ik ondertussen 3 maanden IOS 7 op mijn iphone 5 (ik had de beta al) en ik heb eigenlijk leren leven met een iPhone zonder jailbreak. Wat mis ik nog echt:

1. Springtomize => om de icoontjes te verkleinen. Ik vind de icoontjes in IOS gewoon veel te groot.

2. Quickdo => snel van de ene app naar de andere overgaan (door middel van een swipe beweging in plaats van de dubbelklik op de homeknop) + snelkoppelingen naar veelgebruikte apps + apps (geforceerd) afsluiten

3. In Control Center mis ik echt wel een toggle om 3G aan en uit te zetten, en een toggle om Locatievoorzieningen (gps-chip) aan en uit te zetten. SBSETTINGS bied wel deze toggles.

Voor het overige mis ik eigenlijk geen andere tweaks. Zo heb ik eigenlijk geen nood aan Bitesms. iFile is ook een handige Cydia-app, maar ik kan best wel zonder. En de andere cydia-apps en tweaks die ik vroeger geïnstalleerd heb, zijn nog minder noodzakelijk.

Conclusie: ik ga niet veel tweaks meer installeren, eens de jailbreak voor IOS 7 er is. Sbsettings, quickdo en springtomize. Dat is het zowat. Blijft mijn iphone dan ook lekker soepel draaien.

Wat zijn jullie ervaringen? Wat zijn de eerste jailbreaktweaks of apps die je onmiddellijk installeert, eens de jailbreak voor IOS 7 er is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke ios is nog te jailbreaken? choke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 26-07-11 10:06
Wat mis jij nog aan je iPad? atonba iPad algemeen 54 20-03-11 22:12
Wat mis je nog aan de iPhone (software, functies, ondersteuning)? Luckysunnie Archief 2 05-07-09 00:25
[Customize] Welke collectie is echt nuttig? flipjevandejam Jailbreak apps en thema's 2 04-03-08 20:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.