cydia verdwenen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn cydia icoontje is verdwenen toen ik hem op fabrieksinstellingen had gezet maar dat lukte niet heb ik hem in recovery gedaan en weer aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia verdwenen
mijn cydia icoontje is verdwenen toen ik hem op fabrieksinstellingen had gezet maar dat lukte niet heb ik hem in recovery gedaan en weer aan gedaan maar toen was me cydia weg hoe krijg ik cydia terug
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iPhone met een jailbreak terugzetten naar de fabrieksinstellingen op het toestel zelf werkt niet om evidente redenen.
Je kan proberen om de iPhone opnieuw te jailbreaken met evasi0n. Misschien lukt het, misschien niet. Of je kan een SemiRestore proberen. |
|
|||
|
|||
hoe doe ik een semirestore
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben nu bezig met de restore
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2013 om 17:11 ---------- die semi restore is niet gelukt ik probeer nu even jailbreak erover heen te zetten van evasi0n ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2013 om 17:14 ---------- ik heb cydia terug dankjeee |
|
|||
|
|||
HELP ik kan cydia niet openen
|
|
|||
|
|||
"harde reboot" al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
dat heb ik al geprobeerd als zo,n 3 keer
|
|
|||
|
|||
Enig idee waarom system restore niet werkt?
Heb je de faq/systeem-eisen gezien cq de software-eisen? Heb je geprobeerd opnieuw te jb'n via EvasiOn? |
|
|||
|
|||
ik heb dat al geprobeerd krijg dan een fout melding kan ik redsnow er overheen zetten
|
|
|||
|
|||
Jeez, hoe kom je nu weer aan Redsnow?
Had je soms een tethered jailbreak? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia icon verdwenen | Withuus | Jailbreak apps en thema's | 8 | 09-02-13 18:14 |
cydia is verdwenen | adberger | iPhone algemeen | 4 | 08-03-12 19:10 |
packages in cydia verdwenen | Dragracer187 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-03-10 21:54 |
Cydia verdwenen.. | Mittt | Jailbreak apps en thema's | 16 | 29-12-09 19:58 |
Cydia verdwenen | mullie | Jailbreak apps en thema's | 15 | 09-08-08 16:00 |
|
|