cydia is verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Op mijn iphone 3gs is na een update van cydia, heel cydia verdwenen, ik zie het niet meer staan. Opnieuw met redsnow cydia toegevoegd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia is verdwenen
Hoi,
Op mijn iphone 3gs is na een update van cydia, heel cydia verdwenen, ik zie het niet meer staan. Opnieuw met redsnow cydia toegevoegd, maar zie cydia helaas niet meer verschijnen, ook niet na gebruik andere versie van redsnow. Wie heeft suggesties// Ad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gezocht met spotlight?
|
||||
|
||||
Niet toevallig het icoontje verborgen met bijv. SBSettings? Kijk in elk geval de apps eens na op dit soort instellingen.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de suggestie
Nee geen SBSettings geinstalleerd, Cydia was ineens verdwenen, ik had alleen winterboard er opstaan, het gekke is dat die er nog staat. Het icoontje staat ook niet verborgen, als ik de zoekfunctie gebruik komt cydia ook niet meer naar voren. Vreemd |
|
|||
|
|||
spotlight laat ook niets zien
ad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle cydia sources verdwenen | marquito | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-04-11 17:10 |
iPhone: Cydia : SHSHs files verdwenen ? | mvveelen | Jailbreak | 12 | 13-10-10 17:56 |
packages in cydia verdwenen | Dragracer187 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-03-10 21:54 |
Cydia verdwenen.. | Mittt | Jailbreak apps en thema's | 16 | 29-12-09 19:58 |
Cydia verdwenen | mullie | Jailbreak apps en thema's | 15 | 09-08-08 16:00 |
|
|