5.1 naar 5.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bah! Wat vind ik die slider lelijk in 5.1! Kun je van 5.1 terug gaan naar 5.0.1? Bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5.1 naar 5.0.1
Bah! Wat vind ik die slider lelijk in 5.1! Kun je van 5.1 terug gaan naar 5.0.1?
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jij wil echt alleen vanwege de slider terug naar 5.0.1
|
||||
|
||||
Op je 4S helemaal niet; op je iPad 2 alleen als je 4.x SHSH blobs al had opgeslagen en heel snel bent:
Dev-Team Blog - March Mayhem PS: Post eens een screenshot? Nu ben ik wel benieuwd...
|
||||
|
||||
ik zou het echt niet doen als je geen jailbreak hoeft.
apple komt dit keer zijn beloftes na. bereik/netwerk echt veel beter met 5.1. batterij volgens mij ook maar dat ff nog testen. of ben ik de enige. |
|
|||
|
|||
ik snap af en toe mensen niet is er een update die er voor zorgt dat het batterij probleem oplost en het bereik oplost en meerdere dingen toevoegt voor een verbetering gaat er hier 1 lopen zeuren dat de slider niet mooi is weet je wat je moet doen flikker je iphone in het kanaal
|
|
||||
|
||||
Zet er eens een screenshot van neer dan. Ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er zo uit ...
|
|
|||
|
|||
even een vraagje...Toen ik mijn Iphone had geupdate van 5.0.1 naar 5.1 was de achtergrond van mijn toetsenbord in safari zwart(net als de layout van safari)
Nu word ik vanmorgen wakker, is de achtergrond van het toetsenbord weer grijs(zoals het was) hebben meer mensen dit toevallig?? |
|
||||
|
||||
Niks mis met die sliderbar...
|
|
|||
|
|||
Zou er de oogarts de uitkomst bidden hier?
|
|
||||
|
||||
Ik snap ook niet wat er mis is met die slider.
Kan/wil de topic starter dat uitleggen? (ik ben benieuwd naar zijn reden) |
|
||||
|
||||
Zoals hij in zijn openinsgpost al zegt: lelijk.
Meer moet je er niet achter zoeken toch. Des goûts et des couleurs ... |
|
|||
|
|||
Gaaaap
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom heb je wel geüpdatet naar 5.1 terwijl al lang bekent was hoe het er uit zou komen te zien? |
|
|||
|
|||
Het was een gerucht dat het er zo zou gaan uitzien, nooit gedacht dat het ook werkelijk zo zou zijn. Ik vind gewoon dat een lockscreen geen 20 knoppen biedt. Achja, het is nu toch telaat, zal er wel niet van doodgaan
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone jailbreak
Kan ik hem nu ook updaten of niet? |
|
||||
|
||||
Ja, maar dan moet je hem aan je pc hangen en via herstellen gaan.
OTA gaat niet lukken. |
|
|||
|
|||
Dan kan niet weer jailbreak doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt
Dan moet ik daar moeten we op wachten Hoelang gaat het duren dit is voor mij de eerste keer een iphone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
Herstel naar 1.1.4 wat zou ik doen naar 3.9 of 4.6Bl houden? | dendirk | Archief | 1 | 07-03-08 16:23 |
|
|