Exploit Failed bij Redsn0w discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer mijn iPhone 3Gs te jailbreaken (op iOS 6.1.3) om hem vervolgens untethered te maken met de tool van iH8snow. Echter, als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exploit Failed bij Redsn0w
Hallo,
Ik probeer mijn iPhone 3Gs te jailbreaken (op iOS 6.1.3) om hem vervolgens untethered te maken met de tool van iH8snow. Echter, als ik hem probeer te jailbreaken via Redsn0w, krijg ik de melding: ''Exploit Failed'' en vervolgens start hij weer normaal op... Ik heb al veel gezocht op internet, maar ik kom er niet uit. Edit: Heb ook al geprobeerd om hem als administrator uit te voeren en heb hem al met instellingen van WinXP uitgevoerd, niks helpt. Laatst gewijzigd door maxvdburg; 23-12-13 om 22:53. Reden: Zie Edit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je ook het ipsw bestand van iOS 6.0 om te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Ehm.. Ik gebruik die van iOS 6.1.3, denk dat je dat bedoelt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke, ik ga het even proberen. Laat het direct weten!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 december 2013 om 22:17 ---------- Helaas, dit heeft ook niet geholpen. Nogsteeds krijg ik de melding |
|
||||
|
||||
Heb je Redsn0w naar de 6.0 IPSW gewezen?
Open Reds0w > Extras > Even more > Custom IPSW (of iets dergelijks) en dan de 6.0 IPWS aanwijzen. Je krijgt dan een confirmatieberichtje. Dan op 'Back' drukken, nogmaals op 'Back' drukken en opnieuw proberen te jailbreaken.
|
|||
|
|||
Extra's -> Select IPSW is genoeg. Die custom ipsw zal hij met iTunes 11.1 toch niet geïnstalleerd krijgen.
|
|||
|
|||
Heb ik allemaal geprobeerd.. Heb het gisteravond nog op een andere PC geprobeerd, dit lukte me ook, alleen zijn toen al mijn standaard apps van Apple verdwenen en zag ik na de tethered boot ook geen Cydia staan... Ik kan bijna niks meer met mn iPhone aangezien bellen, berichten, instellingen, safari, camera, foto's en alle andere standaard apps verdwenen zijn... Heeft iemand nog een idee hoe dit op te lossen is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Als alles weer terug is weet ik eigenlijk niet of het verstandig is om hem opnieuw te jailbreaken... Wat denken jullie? Komt het vaak voor dat je ineens alle apps die standaard zijn, kwijt raakt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nu een tethered jailbreak gaat booten zonder naar het juiste ipsw bestand te verwijzen wordt de jailbreak niet opnieuw geïnjecteerd. iOS kan dan de standaard apps die Cydia gestashed heeft niet vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link1>>>Jailbreak iOS 6.1.3 Using Redsn0w Link2>>>How To Jailbreak 6.1.3 iOS iPhone 4, IPhone 3GS & iPod Touch 4 - YouTube Link2 is een filmpje
|
|||
|
|||
Citaat:
En als ik hem wil laten booten, dan moet ik toch gewoon het ipsw bestand van iOS 6.0 selecteren? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2013 om 10:40 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm okee.. Heb je misschien enig idee wat ik fout heb gedaan waardoor dat gebeurde?
|
|
|||
|
|||
Het is me gelukt! Ik heb op een andere PC de stappen opnieuw uitgevoerd nadat ik mijn iPhone heb hersteld en nu is hij gejailbreakt, zelfs untethered mbv de tool van iH8snow.
Slotje! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Exploit Failed met Redsn0w | RicoM | Jailbreak | 6 | 05-05-12 17:42 |
iPhone ios5 jailbreak exploit failed mac | Scirocco | Jailbreak | 4 | 26-10-11 10:56 |
iPhone: Exploit Failed bij iOS 5.0 final | iPhowned | Jailbreak | 0 | 23-10-11 12:46 |
iPhone: ios 5 GM jailbreak; exploit failed | michiell | Jailbreak | 9 | 19-10-11 21:04 |
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed | hezzens | Jailbreak | 19 | 28-08-11 12:35 |
|
|